Jump to content
IGNORED

[ALL LPG] Długie kręcenie na gazie


maciekg
 Share

Recommended Posts

Problem był juz poruszany w innym wątku, ale chciałem się podzielić uwagą w dziale LPG. Podczas gaszenia auta na gazie, nastepnego dnia wystepuje problem z dlugim kreceniem.

W sytuacji, gdy przed zgaszeniem samochodu przelaczam na benzynę nastepnego dnia ten problem praktycznie nie wystepuje. Pięknie odpala.

Obstawiam kilka hipotez:

1. Pompa paliwa nie trzyma ciśnienia.

2. Zużyte świece ? (przejechane 20 tys. na benzynie i 8 tys. na gazie)

3. Osad z LPG na wtryskach ?

Link to comment
Share on other sites

Z tego co wiem nie mozna gasic auta na gazie. Mialem kiedys zagazowanego francuza oczywiscie palil swietnie na gazie i gasilem go tak samo ale pewnej zimy poszedl kolektor. Zebral sie osad gazu i wysadzilo. Takze radze ostroznie szczególnie zima z tym gaszeniem na gazie.

Link to comment
Share on other sites

Dzisiaj zamontowalem instalacje gazowa - brc sequent 24 i juz zauwarzylem ze jak auto postalo 2h na polu to przy odpalaniu mial minimalny problem bo nigdy mi tak dlugo nie krecil - a przeciesz auto niby odpala sie na benzynie wiec czegos tu nie rozumiem ?

Link to comment
Share on other sites

kiedyś jeździłem na gazie i wiem, że przy gazie szybciej padają przewody od świec. może to wina kabli

Link to comment
Share on other sites

Przy instalacjach IIgen. dosyć często występuje problem z odpaleniem lub potrzebą długiego kręcenia do rozruchu ze względu na gaz pozostający w kolektorze. Przy instalacjach IVgen. i dobrze zestrojonej mapie tego problemu praktycznie niema.

Link to comment
Share on other sites

Ano wlasnie niby nie ma a u mnie jest ;/

Też miałem ten problem kiedy po pierwszym tysiącu na gazie zrobiliśmy szybką regulację na niewpełni rozgrzanym silniku. Po dwóch czy trzech dniach zaczeły się problemy z odpalaniem zimnego silnika. Na początku myślałem, że padła listwa i wtryskiwacz puszcza gaz w kolektor, ale po podłączeniu pod komp instalki i samochodu pod vag-a okazoło się, że mieszanka na gazie po rozgrzaniu jest mocno za bogata i przy okazji wywaliło 00561. Porządna regulacja na ciepłym silniku i poprawki w korektach od temperatury w moim przypadku załatwiły sprawę.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...