Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Prośba o analizę błędów i pomoc


dagger

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dzisiaj odczytałem błędy w swoim audi A4 1,6 benzyna rok produkcji 12.1996r

i wyszło mi coś takiego:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8D0 907 557 B

Component and/or Version: 1,6L R4/2V MOTR HS D08

Software Coding: 04001

Work Shop Code: WSC 06335

10 Faults Found:

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 35-00 - -

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

P0116 - 35-10 - - - Intermittent

00561 - Mixture Adaptation

13-10 - Adaptation Limit (Mul) Not Reached - Intermittent

17735 - Knock-Control: Cylinder 3: Regulation Limit Exceeded

P1327 - 35-10 - - - Intermittent

16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal

P0321 - 35-10 - - - Intermittent

17733 - Knock-Control: Cylinder 1: Regulation Limit Exceeded

P1325 - 35-10 - - - Intermittent

17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded

P1328 - 35-10 - - - Intermittent

00670 - Throttle Position Sensor (G127)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

Jednak po wykasowaniu pozostał błąd:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8D0 907 557 B

Component and/or Version: 1,6L R4/2V MOTR HS D08

Software Coding: 04001

Work Shop Code: WSC 06335

1 Fault Found:

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 35-00 - -

Co te błędy znaczą i co mogło je wywołać???? i dlaczego jeden nie wykasował się???

dodam jaszcze że po dodaniu gazu i puszczeniu go obroty przez chwilę falują pomiędzy około 500-1300 obr/min i ustawiają się na 900 obr/min

jak się tego pozbyć???

z góry dzięki za odpowiedź. :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znaczy że do wymiany czy może wystarczy go wyczyścić i zaadoptować VAG-iem???

Ps. Na ile trzeba odłączyć akumulator żeby zaszła potrzeba adaptacji???

Opcja czyszczenia może pomóc aczkolwiek pewnie czeka cie wymianka.Nie wykonuje sie adaptacji przeplywki tylko przepustnicy.Po wymianie skasować błąd i powinno być ok.Uważaj przy czyszczeniu przeplywki aby nie uszkodzić czujnika masy powietrza.Pozdrawiam[br]Dopisany: 23 Marzec 2010, 21:22_________________________________________________dodam jaszcze że po dodaniu gazu i puszczeniu go obroty przez chwilę falują pomiędzy około 500-1300 obr/min i ustawiają się na 900 obr/min

jak się tego pozbyć???

Czyszczenie przepustnicy powinno załatwić problem falowania obrotów + jej adaptacja.Jesli nie masz vaga to po około 100km sama przepustnica sie nastawi.Pozdr...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki za informację w takim razie w sobotę czyszczenie przepustnicy :gwizdanie:

a wie może ktoś lub jest gdzieś opisany manual jak przeczyścić przepustnicę dodam że szukałem ale jestem tu nowy i nie bardzo umiem poruszać się na forum :embarrassed: Prosił bym o jakiegoś linka lub coś w tym stylu :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...