Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Czy odcięcie zaworu EGR może powodować odcięcie turbiny?


kostek01

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

W tamtym roku zaślepiłem zawór EGR. Wszystko było w porządku. W listopadzie tamtego roku w momencie przekroczenia 3000 obr/min odcięło mi turbinę. Wymieniłem zawór N75 sterujący pracą turbiny. Teraz mam podobne objawy jak w listopadzie. Sprawdziłem turbinę i pracuje w porządku. Sprawdziłem zawór N75 manometrem i ciśnienia były w porządku na wyjściu, jak również na elektrozaworze od EGR. Wężyki też wszystkie szczelne.

Czy na ten stan rzeczy może mieć wpływ zaślepiony zawór EGR?

Proszę o pomoc, gdyż kończą mi się pomysły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co podaje VAG ???

zrób logi,

prawdopodobnie masz zapieczone kierownice w turbinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAG pokazywał: Regulacja ciśnienia doładowania - błąd.

W tamtym roku w sierpniu czyściłem turbinę. A nie jeżdżę żeby zmieniać biegi przy 2000 obr/min. Staram się to wykonywać przy około 2800 lub 3000 obr/min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, zaslepienie egr nie powoduje ze zapiekaja sie kierownice czy tez uszkadza sie zawor n75. Wrozkami nie jestesmy. Zrob logi dynamiczne i wszystko sie wyjasni. Jak to zrobic? Zerknij na dzial diagnostyka. Tam jest wszystko opisane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...