Gość elvis80 Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 spróbuje gdzies z tym podjechac.....zobaczę....
garmin Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 Dziwne że nikt nie wspominał o plastikowym trójniku(króćcu) z tyłu silnika.
Gość elvis80 Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 a gdzież to się mieści???? co to w ogóle jest???
klysek Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 a ja bym obstawial raczej na pompe wody :gwizdanie: bo z tego co mowisz dzieje sie tak samo jak u mnie najpierw ubywa troche a poniej jak pocieklo to jak kozie z d*py musisz zwrocic uwage czy ci sie poci pompa
Gość elvis80 Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 oki ale ta pompa wody to gdzie? i jeśli chodzi o naprawę to ile Cię to kolego kosztowało??? jak tą pieprzona pompę oblookać???
ROBERT Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 oki ale ta pompa wody to gdzie? i jeśli chodzi o naprawę to ile Cię to kolego kosztowało??? jak tą pieprzona pompę oblookać??? Jest już tym wątku napisane gdzie jest ... kolego gdzie ta pompa - jak powiesz gdzie patrzeć to się przyjrzę... Pod osłoną rozrządu powinno by ją widać
klysek Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 wiesz co on jest pod taka czarna pokrywa obok rozrzadu jaki koszt naprawy nie mam pojecia poniewaz sam takie rzeczy starm sie naprawiac a pompa jak juz zaczyna ciec to jest raczej nie do odratowania musisz popatrezc na allegro jaki jest jej koszt ja zaplacilem ok 115 zl
Gość elvis80 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 cholera znowu ubyło;/ nic postanowiłem w poniedziałek zrobić test na obecność CO2 układzie chladzącym, jeśłi wynik będzie pozytywny to mam KO [br]Dopisany: 10 Kwiecień 2010, 11:56_________________________________________________test zrobiony ale o tym już pisałem, CO2 nie ma w płynie... teraz mnie koleś straszył znajomy że może być mikro pęknięcie na głowicy lub bloku... czy to jest możłiwe? pewnbei napiszecie że tak... 104tyś przebieg, pewnie muszę sprawdzić wyciek na przewodach i pompie wody, żeby cokolwiek mówić o dalszym losie mojej niuni... ;( oby to była jakaś blachostka ... a nie remont silnika [br]Dopisany: 12 Kwiecień 2010, 11:24_________________________________________________ Polecam test cisnieniowy, pewnie znajdziesz jakis warsztat w poblizu, ktory go poprawnie przeprowadzi, i odkryje wszystkie nieszczelnosci ukladu chlodzenia, bo na to bym stawial. W calym ukladzie jest ladnych pare uszczelek - O-ringow, minimalna nieszczelnosc powoduje, ze nie odkryjesz wycieku tak latwo (dopiero gdy przyjdzie temperatura, i cisnienie plyn zostaje wyciskany, czesto spada na blok silnika i odrazu wyparowuje). Przejedz palcem i sprawd, czy jest pokryty/przypruszony tak bialawa, drobna maczka. Polecam obserwacje termostatu (laczenie obudowy, oraz czujnika, wlotu rurki zelaznej). Silnik nie ma żadenego nalotu - zero, nic - mam na myśli góną część silnika, na nakał nie wjeżdżałem - nie mam gdzie? czy jakby to gdzie się lało to by było widać na całym silniku mimo że wyciek byłby na spodzie???[br]Dopisany: 12 Kwiecień 2010, 11:30_________________________________________________ Dynagel niby jest mieszalny z G12 (glikol etylenowy), ale powinno się lać taki jaki zaleca producent czyli G12 myślisz że to może być problemem?? teraz wlałem uszczelniacz (płyn z drobinkami żelastwa) do chłodnic, znowu trochę pojeżdżę i zobaczę co i jak.... och ale mam stresa z tym "mikro pęknięciem bloku lub głowicy" - kolega mnie tak nastraszył....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się