loco87 1 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Czesc Od wymiany przejechalem dopiero z 40km ale na nowym zestawie przednim przy gwałtownym hamowaniu sciaga mnie w prawo.... Przed było wsio ok poza faktem ze slabo hamował. Na zakretach nic nie piszczy nie przyciera, przy ostrym starcie nie wyrywa kierownicy, tylko przy hamowaniu ostrym sciaga w prawo wyczuwalnie... Poczekac czy działac juz teraz w temacie? Jak działac to od czego zacząc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 jak miales juz wszystko rozbabrane mogles ''rozruszac'' troche tloczki w zaciskac I sprawdzic prowadnice poczekaj az wszystko sie dotrze, jezeli nic sie nie zmieni czeka Cie robota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loco87 1 Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Dobrze poczekam... ale powiedz Kolego bo widziałem że jesteś do przodu z ukł. hamulcowym :] Co konkretnie mnie czeka ? Wymiana czego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 prawdopodobnie niczego :> ale przy każdej wymianie warto "zajrzec" do zacisku wypchnąc tłoczek, wyciągnąc osłony gumowe i oringi z wewnątrz, ewentualnie wymienic przesmarowac gumowe prowadnice odpowiednim smarem (białym Ate, nie miedzianym) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loco87 1 Opublikowano 28 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Dzieki :] Troche jakby sie uspokoiło Mniej sciąga ale jednak trzeba trzymac kontre. Poczekam może sie dotrą :] Tylko dziwi mnie ze dośc szybko włącza mi sie abs W zakretach jezdzi malinowo a na prostej jakby troszke za szybko urywała sie przyczepność. Chyba ta opona żle traktuje niższe temperatury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 szybkie włączanie sie ABS-u jest zasługą słabych jeszcze hamulców na którejs stronie poczekaj aż wszystko sie dotrze, jak dalej bedzie żle musisz rozebrać słaby zacisk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loco87 1 Opublikowano 28 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Acha rozumiem Dzięki za info i zainteresowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daavidoff 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Witam. I jak udało się dotrzeć zestaw czy cały czas ściąga?? Ja mam taką samą sytuację i też nie moge sobie z tym poradzić dlatego pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Witam. I jak udało się dotrzeć zestaw czy cały czas ściąga?? Ja mam taką samą sytuację i też nie moge sobie z tym poradzić dlatego pytam to może byc zasługą luzów na wahaczach, nie hamulców Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daavidoff 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Też tak myslałem ale zawieszenie LEMFORDERA wymienione kompletne i jest sztywne bez jakichkolwiek luzów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 jezeli ściaga Ci auto podczas hamowania musisz zajrzec w zacisk po przeciwnej stronie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daavidoff 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 A mogą być to np oznaki padającej pompy hamulcowej??? albo serwa??? juz tyle sie tego naczytałem ze sam nie wiem za co sie brać jak można zgiagnozowac ze z pompą jest coś nie tak??? może o to ona pompuje nierówno?? sam juz nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 pompe mozna sprawdzic odpinając zacisk i wkręcając manometr sprawdz czy nie masz zapowietrzonego zacisku i w ogóle w jakim jest stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daavidoff 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 ok dzieki za wskazówki, jutro postaram sie cos podziałać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się