Skocz do zawartości

daavidoff

Pasjonat
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O daavidoff

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    RS4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    4.2 FSI V8
  • Kod silnika
    CFSA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia daavidoff

0

Reputacja

  1. Kolego prześledź wątki o S4 4.2 V8 i wszystkiego sie dowiesz...wady i zalety tego silnika:)
  2. Ta składka rozwaliles system Bana powinieneś dostać od moderatora za zaniżanie średniej hahahahaahaaaa Gdzie ubezpieczasz i na jakich zniżkach ? Ergo Hestia a zniżki maksymalne możliwe czyli 60 %
  3. Zauważyłem... machnąłem koledze pozdrawiam!!!
  4. No własnie nigdy organoleptycznie nie sprawdziłem kiedy ta klapka się domyka. u mnie na postoju na biegu jałowym i obrotach 800 obr/min klapki są otwarte.
  5. Koledzy z rysunku zamieszczonego przez Booster wynika że powyżej 1700 obr/min klapka się zamyka dławiąc wydech. Może chodzi o to żeby właśnie nie gadał za głośno i przeglądy przechodził
  6. Również pozdrawiam...zastanawiałem sie czy to S4 czy 3.0 bo zasugerowałem sie wydechami od S4
  7. obok błędu chyba masz numer zapodaj loga. Kolego nie rozumiem za bardzo jakiego loga mam zapodac. Błąd to 01542 37-00 Yaw Rate Sensor
  8. Hmm to moze nie ten czyujnik wymieniłem. U mnie wywala bład czujnika G202. Możecie Panowie podpowiedziec gdzie ten czujnik sie znajduje???
  9. Słuchajcie mam ten sam problem z kontrolką ESP co kolega fortis. Na VAGU wyskakuje błąd czujnika G202. Numer błedu 01542 - yaw rate sensor G202. Błąd po wykasowaniu i wyjściu ze sterownika od razu powracał. Nie musiałem nawet odpalać silnika wystarczyło ponowne wejście w sterownik ABS w VAGu. Kupiłem czujnik na aledrogo i wymieniłem na drugi ale ku mojemu zdziwieniu problem nie znikł. Cały czas pali sie ESP i nie błąd po wykasowaniu powraca zaraz po ponownym wejściu w sterownik na VAGU. Bład wyskakuje cały czas ten sam 01542. Macie pomysł co to jeszcze może byc?? Moduł kupiłem identyczny o tym samym numerze części. Napiszcie co to może być. żadnych innych błędów nie ma. Czy może trzeba przeprowadzić jakąś adaptacje???
  10. Kolego czy zlokalizowałeś gdzie znajduje się ten czujnik???
  11. Kolego najprościej ustal sobie z pracodawcą kwote brutto na umowie o prace po podwyżce i zmianie stanowiska. Przykładowo bedzie to kwota 5000 brutto . Koszty pracodawcy z tytułu twojej umowy o prace na kwote 5000 brutto to 1.2x5000 brutto czyli 6000zł. Przechodząc na działalność umów się ze wystawiasz fakture na kwote "przykładowe" 6000 + VAT. Sam ten temat przerabiałem i ogólnie twój pracodawca finansowo wychodzi tak samo (jednocześnie zyskuje ze nie ma problematycznego pracownika na umowie o prace) a ty zyskujesz troche grosza.
  12. 4300 kupione jako nowe muszą się rozświelić. To zajmuje nawet do 100 godzin świecenia. Pojeździj trochę i zobaczysz ze barwa zmieni się na białą tak jak być powinno.
  13. Albo ja swoją kupiłem o 1,5 roku za szybko albo Ty sprzedajesz o 1,5 roku za późno Oby trafiła w dobre ręce
  14. Koledzy podpowiedzcie w którym miejscu szukać tego czujnika?? czytałem w internecie i są zbieżne informacje jedni piszą że pod kierownicą inni że pod fotelem pasażera i zgłupiałem. A nie chce rozkręcać pół samochodu. Jak by jeszcze ktoś podpowiedział jaki konkretnie numer ma ten czujnik i czy do wszystkich A4 B6 był taki sam czy zależnie od wersji wyposażenia były róźne. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...