Binek1.8T 2 Posted December 14, 2014 Share Posted December 14, 2014 Witam! Zakupiłem nowe Zarniki osram 4300K xenarc w 100% oryginalne, lecz po zainstalowaniu ich w samochodzie wiązka światła swieci bardziej na żółto niż na biało, nie mówiąc juz o niebieskim.. Jaka barwę najlepiej polecacie aby połączyć dobra barwę prawdziwego ksenona z dobrym oświetleniem drogi?Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wihajster 41 Posted December 14, 2014 Share Posted December 14, 2014 4300 najlepiej swieci.Poczekaj az sie dobrze dopala i bedzie lepiej,Im wiecej kelwinow tym gorzej swieci a tylko barwa zmienia sie na bardziej niebieska. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michu10 3 Posted December 14, 2014 Share Posted December 14, 2014 potwierdzam najlepiej 4300K fakt nie świeci to jak w nowych autach ale żadna barwą tego się nie osiągnie. idąc powyżej 4300K musisz wiedzieć ze przy 'mokrej' pogodzie będziesz widział bardzo słabo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Binek1.8T 2 Posted December 14, 2014 Author Share Posted December 14, 2014 Czyli sugerujecie zostać przy nich i poczekać czy pokombinować z 4800/5000 lub Max 6000k? A w jak z waszymi xenonami? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jericho 0 Posted December 14, 2014 Share Posted December 14, 2014 Czyli sugerujecie zostać przy nich i poczekać czy pokombinować z 4800/5000 lub Max 6000k? A w jak z waszymi xenonami? Jak chcesz aby auto ladnie wygladalo to bierz 6000, jak chcesz cos widziec w nocy to zostan przy 4300. Sam zalozylem 4300 i nie potwierdzam aby swiatlo bylo zolte. Jest biale. W sucha pogode i w miare jasny asfalt lepiej jedzie sie na 4300, ale gdy asfalt jest mokry lepiej sprawdzala sie zwykla H7. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Craacen 0 Posted December 14, 2014 Share Posted December 14, 2014 założyłem u siebie HID xenon i mówią że to nie xenon i jest do d*py ;p ale daje rade i moim zdaniem super świeci i mam żarniki 4300k które jaśniutko wszystko oświetlają znajomy ma ponad 6000 i w deszczu nic nie widać ;p Link to comment Share on other sites More sharing options...
Binek1.8T 2 Posted December 14, 2014 Author Share Posted December 14, 2014 Czyli sugerujecie zostać przy nich i poczekać czy pokombinować z 4800/5000 lub Max 6000k? A w jak z waszymi xenonami? Jak chcesz aby auto ladnie wygladalo to bierz 6000, jak chcesz cos widziec w nocy to zostan przy 4300.Sam zalozylem 4300 i nie potwierdzam aby swiatlo bylo zolte. Jest biale. W sucha pogode i w miare jasny asfalt lepiej jedzie sie na 4300, ale gdy asfalt jest mokry lepiej sprawdzala sie zwykla H7. Twierdzisz ze od razu po założeniu miałeś jasno biały kolor? Mi świeca jak zwykle soczewki..;/ nie wiem czemu bo poprzednie dawały ładny biały kolor z niebieska poświata jakby nie spojrzeć.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michu10 3 Posted December 14, 2014 Share Posted December 14, 2014 może zużyte żarniki, nie ma siły zeby 4300K świeciły na żółto chyba że już swoje sie 'naświeciły' i maja się ku końcowi. zależy też jaka firma żarnika, ja mam bosha i świecą ładnie na biało Link to comment Share on other sites More sharing options...
Binek1.8T 2 Posted December 14, 2014 Author Share Posted December 14, 2014 Firma Osram Xenarc nowiutkie z hurtowni.. 66240 d2S. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkam 47 Posted December 14, 2014 Share Posted December 14, 2014 Ja polecam osram CBI. Jest białe światło bez żółtej poświaty. Potrzebowały około 50h na dobre dopalenie Link to comment Share on other sites More sharing options...
daavidoff 0 Posted December 20, 2014 Share Posted December 20, 2014 4300 kupione jako nowe muszą się rozświelić. To zajmuje nawet do 100 godzin świecenia. Pojeździj trochę i zobaczysz ze barwa zmieni się na białą tak jak być powinno. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krumak 8 Posted December 20, 2014 Share Posted December 20, 2014 (edited) 4300 kupione jako nowe muszą się rozświelić. To zajmuje nawet do 100 godzin świecenia. Pojeździj trochę i zobaczysz ze barwa zmieni się na białą tak jak być powinno. Dobrze gadasz. Oryginalny ksenon ma 4300K, wszystko powyżej zmienia swoją barwę z niebieskiej aż po fiolet. Ja dziś też założyłem nowe OSRAM XENARC i faktycznie na początku świecą z lekko żółtawą poświatą, ale muszą się "wygrzać". Jeśli chodzi o HiDy to jestem zdania, ża albo kogoś stać na ori ksenon, albo powinien jeździć na zwykłych żarówkach. HiDy są niezgodne z prawem i zwykle oślepiają innych kierowców. Edited December 20, 2014 by Krumak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Armi 2 Posted December 20, 2014 Share Posted December 20, 2014 (edited) Po pierwsze żarnik żarnikowi nie równy (china/ori), soczewka też(wielkosc/wiek)...stąd często brak efektu ksenonu jak w nowych autach. W każdym 4300k nigdy nie będzie idealnie biała. Białe będzie ~5k. 6k to wyraźna niebieska poświata. Gdybym miał polecić żarniki to 4800k Philipsa CM. Edited December 20, 2014 by Armi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Binek1.8T 2 Posted December 21, 2014 Author Share Posted December 21, 2014 (edited) Armi, z tego co sie orientuje wszystkie nowe auta które wyjeżdżały w 2001 czy tez 2012 montowane w nich były Zarniki o barwie 4300k i one jakoś świeca na biało z niebieska poświatą.. Zreszta, byłem w piątek w Xenon serwis i powiedziano mi ze do okolo 50h one sie ładnie wypala i będzie świecić tak jak prawdziwy ksenon a wszystko inne 5 czy tez 6k to tylko barwa a traci sie dużo na oświetleniu drogi. Podobno po wypaleniu sie 4300 przechodzi w 4800k a 4.8k po wypaleniu w 6000k itd jeśli chodzi o sama barwę ksenonu. Edited December 21, 2014 by Binek1.8T Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now