Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Pilne!! Potrzebuje numer lakieru "Bambusowy metalik"


Karl28

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Jak w temacie. nie mam wlepki w bagażniku :( a jakaś k... przerysowała mi rant błotnika :wallbash:

Na necie znalazłem coś takiego:

bambus-metalik (jasny brąz) Y1Z U2 tylko dla audi V8 a mam na pewno taką nazwę lakieru bo mi kumpel po vinie sprawdzał ale to było dawno.......

jak by ktoś dał rady sprawdzić po vin to bym był bardzo wdzięczny -WYŚLĘ NA PRIV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po co Ci numer lakieru :polew: jedziesz do mieszlani i chlopaki robia co potrzeba pod kolr auta a nie jakis numer...auto ma powyzej 10 lat i nie sadze zeby lakier byl jak nowy :gwizdanie: wiec jedz do dobrej mieszalni i bedzie :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie są auta malowane akrylem który po latach zmienia odcień tak więc numer lakieru jest podstawą Artur :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może wklej fotkę Twojej furki i ktoś skojarzy albo ma taki sam kolor i będzie :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na oko z internetu to sobie mozna wrozyc, co monitor to inne kolory...

http://www.audiklub.org/dane/a4/b5.html na dole strony masz kolory, sprawdz sobie konkretnie jaki symbol ma ta nazwa lakieru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z odcieni brązów, to kojarzę tylko dwa

LZ8P Sambabraun - ciemny brąz

LY1T Melange - (jeśli można nazwać to brązem) jasny brąz; "kawa z mlekiem", ale to ponoć od 2000 r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie są auta malowane akrylem który po latach zmienia odcień tak więc numer lakieru jest podstawą Artur :wink4:

no i ti jestes w duzym bledzie skoro myslisz ze lakier zachowal odcien fabryki...wiem co mowie bo troche w tym siedze wiec na bank bedzie zblizony do ori koloru ale nie bedzie to identycznie to samo :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja w tym siedziałem :wink4:

Baza nie ma prawa zmienić koloru, jak już to lakier bezbarwny dostaje po pupie ale po przeszlifowaniu go papierem 2500 (chociaz nie koniecznie) i usunięcie z niego brudu a potem przepolerowanie daje kolor taki jak od nowości :) dlatego po malowaniu zazwyczaj poleruje sie całe auto zeby nie było róznicy pomiędzy nowym a starym.

Tak więc lakier bezbarwny moze być zajechany ale koloru nie zmieni :no:

Akryl który jest lakierem jednoskładnikowym ma tendencje do zmiany koloru.

a po co Ci numer lakieru :polew: jedziesz do mieszlani i chlopaki robia co potrzeba pod kolr auta a nie jakis numer...auto ma powyzej 10 lat i nie sadze zeby lakier byl jak nowy :gwizdanie: wiec jedz do dobrej mieszalni i bedzie :good:

Chłopaki przystawia karteczki na których będzie właśnie nr lakieru który kolega szuka i według niego bedą mieszać baze :wink4: bo nikt na oko nie miesza tylko dodaje składniki które są zawarte w numerze bazy :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli to jest orginalny lakier to dobra mieszalnia bedzie miala w jakim kolorze te auto szlo...

...no i jak juz to w danym kolorze szly na bank rozne odcienie wiec podtrzymuje podjechac do mieszlani i sie dowiedziec :good:

PS. Paweł masz racje - ale musisz sie zgodzic ze nie zawsze po numerze wyjdzie ten sam kolor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. Paweł masz racje - ale musisz sie zgodzic ze nie zawsze po numerze wyjdzie ten sam kolor

Nie no pewnie, nie zawsze jest mozliwe dobranie identycznego koloru. wystarczy, ze np. jest kilka kropel czarnej farby za duzo dodanej do bazy która ma być srebrna i już jest pozamiatane :) tak więc nie ma lekko w tych sprawach :wink4:

Kwestia jest jeszcze tego typu, ze przy kazdym malowaniu inaczej układają się blaszki aluminium (czyt. metaliku) lub tez opiłki miki (czyt. perły) i inaczej pada na nie światło i jest taki efekt, ze widzimy inny odcień a farba była dobrana prawidłowo. Dlatego często idzie rozpoznać element malowany nie fabrycznie

Nawet jeśli dostaniemy na milion procent identyczna baze ale bedziemy malować na sucho (duzo powietrza mała dawka bazy) uzyskamy już inny odcień) czy też na mokro (duza dawka bazy nakładana w krótkich odstepach czasu) i też wyjdzie już inny odcień.

Dlatego też zawsze malowany jest element sąsiadujący zeby go wycieniować ale to już inna historia :wink4:

Ale się rozpisałem :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...