Jump to content
IGNORED

[B5 1Z] Problem z olejem w układzie prowadzącym do intercolera


Miszasty
 Share

Recommended Posts

Witam,

dzisiaj postawiłem Audi A4 do chipowania i pojawił się problem. Pokazał się olej w rurach prowadzacych do intercolera, zaślepiony EGR, wymieniony czujnik N75, nie ma ubytków oleju w silniku, prosze o poradę....

Link to comment
Share on other sites

no ale w czy problem, ile tego oleju tam masz?? olej (w zasadzie jego ślad) zawsze bedzie w dolocie, zalezy ile go tam jest.

Link to comment
Share on other sites

No jak wyciąnelismy mapsensor to był cały mokry, tak jakbyś włożył mapsensor do butli z olejem, lało się z niego...a i jeszcze jedno pytanko sstrasznie słabo nabijała turbina cisnienie tylko1,4 a powinna do 2,2 bo wielu godzinach poszukiwań okazało się że miałem odciętą wtyke przy czujniku N75...wie ktoś moze dlaczego...??? a i po założeniu nowych pinów i podpięciu czujnika autko zbiera się do 3biegu oki a 4 i 5 bieg tak jak przed usterką, czyli bardzowolno wchodzi na obroty 2 - 3 tyś.... jaka możebyć przyczyna????

Link to comment
Share on other sites

Oj bęziesz miał turbinkę do roboty,Śladowe ilości oleju zawsze będą ale takie jak opisujesz :thumbdown:Jak teraz tego nie zrobisz to turbo puśći ci olej tak że silnik mało ci z ramy nie wyskoczy.

Link to comment
Share on other sites

albo nowka albo dobra używka, regeneracja ostateczność, kolega do A3 AHU wyrwał dobrą uzywke za 600 zeta

Link to comment
Share on other sites

ja osobiście wolałem zregenerować niż używke kupic nie wiadomo ile taka pociagie znów jak ktoś wcześniej jeździł.. może nie mieć luzów ale jednak coś z nią moze być nie tak, a przy regeneracji zostawią body wymienią cały środek i jeszcze gwarancje dadzą używka 600zł mówisz... mnie regeneracja kosztowała 900...

Link to comment
Share on other sites

dołączam się do tematu...

w okolicach intercolera pojawił się olej, gdy odkręciłem ten wąż to wyleciala z niego niewielka ilość, pare ml. gdy sprawdzilem go w środku było mokro. i pojawia się pytanie: czy tak powinno byc? czy to jest oznak zużycia turbiny? przebieg 193tys potwierdzony VAG.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...