darek69L Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Witam wszystkich, pytanie moje jest odnośnie wymiany rozrządu w silniku AFN i AJM. W którym silniku jest bardziej skomplikowana wymiana rozrządu, czy AJM na pompowtryskach czy AFN na pompie, i ewentualnie na co zwrócić szczególną uwagę? Bardzo proszę o wskazówki.
seba1-2 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 fazy.... jak nie wiesz o czym piszesz to nie pisz skoro twierdzisz że afn i ajm to te same konstrukcje silnika bo w ten sposób nie pomożesz nikomu tu masz wymianę rozrządu w ahu, w afn wymiany dokonuję się tak samo http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t45532.0.html;highlight=rozrz%C4%85du następnie po wymianie rozrządu w afn musisz ustawić kąt wtrysku http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t10913.0.html;highlight=k%C4%85t+wtrysku a co do ajm to wydaje mi się że tak samo wygląda jak avf http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avf_wymiana_rozrzadu_materialy_pomocnicze-t66045.0.html po wymianie trzeba sprawdzić kąt synchronizacji http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ajm_ustawianie_kata_synchronizacji_w_pd_fotostory-t74986.0.html
darek69L Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Wielkie dzięki Seba. O to mi właśnie chodziło [br]Dopisany: 04 Kwiecień 2010, 21:35_________________________________________________Ale jednak trochę się różni w AJM jest tłumik drgań przy rolce napinającej a tu nie widzę ale poza tym to chyba tak samo. Jak by kto miał intrukcję do napinamia rolki popartą fotkami tak jak w poście wyżej to byłbym bardzo wdzięczny.
goldi Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Rozrząd w silniku AJM jest droższy o 400 zł przez dodatkowy napinacz hydrauliczny resztę koledzy napisali
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się