Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Wymiana rozrządu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

pytanie moje jest odnośnie wymiany rozrządu w silniku AFN i AJM. W którym silniku jest bardziej skomplikowana wymiana rozrządu, czy AJM na pompowtryskach czy AFN na pompie, i ewentualnie na co zwrócić szczególną uwagę? Bardzo proszę o wskazówki.

Opublikowano

fazy.... jak nie wiesz o czym piszesz to nie pisz skoro twierdzisz że afn i ajm to te same konstrukcje silnika bo w ten sposób nie pomożesz nikomu :hi:

tu masz wymianę rozrządu w ahu, w afn wymiany dokonuję się tak samo

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t45532.0.html;highlight=rozrz%C4%85du

następnie po wymianie rozrządu w afn musisz ustawić kąt wtrysku

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t10913.0.html;highlight=k%C4%85t+wtrysku

a co do ajm to wydaje mi się że tak samo wygląda jak avf

http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avf_wymiana_rozrzadu_materialy_pomocnicze-t66045.0.html

po wymianie trzeba sprawdzić kąt synchronizacji

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ajm_ustawianie_kata_synchronizacji_w_pd_fotostory-t74986.0.html

Opublikowano

Wielkie dzięki Seba. O to mi właśnie chodziło :good:[br]Dopisany: 04 Kwiecień 2010, 21:35_________________________________________________Ale jednak trochę się różni w AJM jest tłumik drgań przy rolce napinającej a tu nie widzę ale poza tym to chyba tak samo.

Jak by kto miał intrukcję do napinamia rolki popartą fotkami tak jak w poście wyżej to byłbym bardzo wdzięczny.

Opublikowano

Rozrząd w silniku AJM jest droższy o 400 zł przez dodatkowy napinacz hydrauliczny resztę koledzy napisali

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...