jarek1971 Opublikowano 25 Czerwca 2007 Opublikowano 25 Czerwca 2007 [b5,ADR,1,8] Witam podczas ruszania z miejsca mam wystrzał.Świece mają przejechane 6000 km, są trójelektrodowe NGK,kable nie pokazują przebicia,co powinienem najpierw zrobic żeby niepotrzebnie nie wydawac kasy.
adamq Opublikowano 25 Czerwca 2007 Opublikowano 25 Czerwca 2007 Instalacja sekwencyjna, czy II-giej generacji?? Jeżeli masz wystrzały, to jedź szybko do gazownika, bo silniczek nie będzie wdzięczny...
jarek1971 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2007 Instalacja zwykła ale ma elektronike sekwencyjna,byłem u gazownika,kable dobre,świece dobre,filtr powietrza dobry,jaka moze byc jeszcze przyczyna bo gazownik na obecną chwile jest bezradny[br]Dopisany: 26 Czerwiec 2007, 10:13 _________________________________________________lewego powietrza również naie dostaje!
adamq Opublikowano 26 Czerwca 2007 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Instalacja zwykła ale ma elektronike sekwencyjna Hehe, albo zwykła, albo sekwencyjna Pisze Ci może na "komputerku" od gazu "Lambda Control System", albo coś podobnego?? Niech gaziarz podreguluje parownik. Podłącz samochód, pod VAGa, czy nie wyskoczyły jakieś błędy... Na koniec zaznacz w profilu, że masz instalację LPG.
jarek1971 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2007 Po kupnie samochodu miałem zwykłą instalke stag 50,gaziarz zmienił mi samą elektronikę własnie Lambda Control System.Podłączał VAG do instalki ale nic nie wykazało.czy mam również podłączyc pod VAG ten w kostce w popielniczce czy chodziło ci o ten od gazu,a co sądzisz o cewce?
adamq Opublikowano 26 Czerwca 2007 Opublikowano 26 Czerwca 2007 czy mam również podłączyc pod VAG ten w kostce w popielniczce Tak, podłącz właśnie tam. VAG jest tylko w samochodach grupy VAG (m.in. VW/Audi/Seat/Skoda) :> Przy instalacji LPG to nie nazywa się VAG gaziarz zmienił mi samą elektronikę własnie Lambda Control System. Rozumiem, że teraz masz Lambda Control System?? Jest to jak wyżej wspomniałem instalacja II-giej generacji. co sądzisz o cewce? Na razie podłącz VAGa, później będziemy się głowić
jarek1971 Opublikowano 27 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2007 dzięki,dokładnie to nazywa sie Lambda System Bingo S-34[br]Dopisany: 26 Czerwiec 2007, 18:24 _________________________________________________VAG nie wskazał żadnej usterki,jedynie to troche słabsze wskazania przepływomierza,zaadaptowałem przepustnice,dalej strzela.[br]Dopisany: 27 Czerwiec 2007, 10:52 _________________________________________________Szarpie również podczas ruszania na benzynie,strzela iszarpie przede wszystkim podczas ruszania pod góre kiedy trzeba dodac więcej gazu
adamq Opublikowano 27 Czerwca 2007 Opublikowano 27 Czerwca 2007 Skoro strzela, to znaczy, że mieszanka gazu jest zbyt uboga. Powiedz gaziarzowi, żeby zwiększył dawkę LPG, niech sprawdzi jeszcze, jakie wartości podaje sonda Lambda. Jeżeli to nic nie da, to wymień filtr powietrza silnika i przewody przy świecach.
jarek1971 Opublikowano 27 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2007 sonda jest idealna,tak pokazuje VAG,filtr powietrza czysty,kable wczoraj wymieniłem na próbe i dalej strzela.Jutro mam miec przepływomierz na podmianę i zobaczymy.[br]Dopisany: 27 Czerwiec 2007, 17:56 _________________________________________________Gdzie w Krakowie dobry gaziarz?
DieselPower Opublikowano 27 Czerwca 2007 Opublikowano 27 Czerwca 2007 Ja stawiam ze po wymianie przeplywomierza bedzie jak reka odjal... Mój Brat Miał to w Audi 90 Coupe.. Przeplywka tak strzelala ze na Masce widac bylo Wypukłosc od Niej... Dzialo sie to przy ruszaniu i przy redukowaniu na nizszy Bieg... Przeplywomierz robił złą dawke Gazu z Powietrzem i i strzelalo... PozdR
jarek1971 Opublikowano 27 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2007 dzięki mam nadzieje że to pomoże
adamq Opublikowano 27 Czerwca 2007 Opublikowano 27 Czerwca 2007 Od strzałów mogła uszkodzić się przepływka...[br]Dopisany: 27 Czerwiec 2007, 22:10 _________________________________________________Odczytaj wartości przepływomierza na biegu jałowym VAGiem
jarek1971 Opublikowano 1 Lipca 2007 Autor Opublikowano 1 Lipca 2007 Jutro mam miec przepływke na podmiane tak że wszystko sie wyjaśni.[br]Dopisany: 27 Czerwiec 2007, 22:21 _________________________________________________Myśle że to przepływka bo na benzynie podczas mocniejszego ruszania mocno szarpie. [br]Dopisany: 27 Czerwiec 2007, 22:23 _________________________________________________Niestety podmieniłem przepływkę oraz cewkę,nic z tego dalej strzela na gazie a na benzynie szarpie,na VAG nie ma żadnych błędów.Wątek elektroniczny już sie wyczerpał muszę gdzieś szukac w mechanicznym,myślę że to jest jakaś bzdura ale ciężko ją znaleźc.[br]Dopisany: 29 Czerwiec 2007, 18:19 _________________________________________________Przepływomierz na VAG przy max gazie pokazuje max 95 czegoś tam.[br]Dopisany: 29 Czerwiec 2007, 18:23 _________________________________________________Może ma ktośjeszcze jakiś pomysł co sie mogło stac? mogę tylko dodac że na zimnym silniku na benzynie chodzi dobrze a na gaz boje sie przełączac bo te strzały nie są zbyt przyjemne.
Gość spedyt Opublikowano 2 Lipca 2007 Opublikowano 2 Lipca 2007 A może sprawdziłbyś przewody/świece. Dziś właśnie przerabiałem u brata taki temat
jarek1971 Opublikowano 2 Lipca 2007 Autor Opublikowano 2 Lipca 2007 Nie przeczytałeś tematu od początku te sprawy sprawdziłem jako pierwsze!
Gość spedyt Opublikowano 2 Lipca 2007 Opublikowano 2 Lipca 2007 kable nie pokazują przebicia Przeczytałem od początku i to stwierdzenie mnie nurtuje jak to sprawdziłeś, jeszcze jak stare masz kable?
jarek1971 Opublikowano 4 Lipca 2007 Autor Opublikowano 4 Lipca 2007 ZNALAZŁEM!!!!Przyczyną strzałów na gazie i szarpania na benzynie był odkręcony mixer gazu który dostawał lewe powietrze.
adamq Opublikowano 4 Lipca 2007 Opublikowano 4 Lipca 2007 Czyli mieszanka była przez to uboga (więcej powietrza niż gazu).
jarek1971 Opublikowano 4 Lipca 2007 Autor Opublikowano 4 Lipca 2007 Tak jest,nigdy zbyt pochopnie nie wymieniajcie części bo to może drogo kosztowac i nie przynieśc efektu,często mechanikom nie chce sie sprawdzac dokładnie tylko od razu wymieniają a to kable a to świece przepływki itp.i z nas doją kase.Mój mechanik był cierpliwy,załatwiał mi części na podmianę a nie na wymianę,dlatego jedyny bkoszt jaki poniosłem to wymiana świec.Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się