jozek726 6 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 200 zł urwałem z tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szafa 146 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Jozek gratki sam szukalem kw ale trafil sie supersport ile dales za to i keidy zakladasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Jozek gratki sam szukalem kw ale trafil sie supersport ile dales za to i keidy zakladasz? jutro dopiero po to jade. A kiedy założe nie wiem jak znajde odpowiednie kolo mam zaklepane i uzgodnione tysiaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slepy 0 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 ciężko dorwac gwint w dobrym stanie za dobrą kase :gwizdanie: widzę że taki jak mój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szafa 146 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 no to fajna cenka, ciekawe w jakim sie okaze stanie oby byl bdb a jakiego kola szukasz na sezon, jaki rozmiar?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 ciężko dorwac gwint w dobrym stanie za dobrą kase :gwizdanie: widzę że taki jak mój masz taki sam? ile PLN dałeś? no to fajna cenka, ciekawe w jakim sie okaze stanie oby byl bdb a jakiego kola szukasz na sezon, jaki rozmiar?? chcialbym prosiaki albo avus III 18 cali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 No to jutro jade po gwint chciałem napisać że taki sam jak mój ale ja mam sprężyny progresywne, a ten ich nie ma, ciekawe dlaczego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slepy 0 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 No to jutro jade po gwint chciałem napisać że taki sam jak mój ale ja mam sprężyny progresywne, a ten ich nie ma, ciekawe dlaczego bo to pewnie V1 taka jak u mnie , ja się wymieniłem za mój Weiteca,a za niego dałem 700zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 co to znaczy progresywne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 to znaczy ze ugina sie proporcjonalnie do ciezaru ( obciazenia ) [br]Dopisany: 11 Styczeń 2011, 18:39_________________________________________________Sprężyny można podzielić, ze względu na charakter pracy na dwie grupy: LINEARNE i PROGRESYWNE. Czym się różnią? Jeśli na sprężynę linearną podziałamy siłą 100 kg ugnie się ona o 1 cm. Dołożenie kolejnych 100 kg spowoduje ugięcie o kolejny centymetr, kolejne 100 kg kolejny centymetr itd. W sprężynie progresywnej proporcje są inne. Początkowe ugięcie 1 cm spowoduje 50 kg, ale skrócenie jej o kolejny centymetr wymaga już nacisku 200 kg. Aby jednak taka sprężyna ugieła się o 3 cm trzeba działać na nią siłą już 450 kg. Progresywne sprężyny w porównaniu do linearnych mogą przenosić większe obciążenia przy mniejszym skróceniu. Tak więc sprężyny progresywne mogą być znacznie krótsze od linearnych, zachowując jednocześnie bezpieczną odległość nadwozia od nawierzchni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 1 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 No to jutro jade po gwint chciałem napisać że taki sam jak mój ale ja mam sprężyny progresywne, a ten ich nie ma, ciekawe dlaczego no jak nie ma? a pierwsze 3 zwoje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slepy 0 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Arkowi chodzi pewnie o takie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 co to znaczy progresywne ? wytłumaczenie jest powyżej, a w KW wygląda to tak że jest dołożona druga mniejsza sprężyna która przenosi początkowe obciążenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 1 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 co to znaczy progresywne ? wytłumaczenie jest powyżej, a w KW wygląda to tak że jest dołożona druga mniejsza sprężyna która przenosi początkowe obciążenie hmmm... mój KW jest na jednej sprężynie być może to zależy od typu gwintu, bo KW ma w ofercie 2 rodzaje dla B5: do silników 1,8T i do V6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I r o 0 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 może to ten "kw street comfort" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 to znaczy ze ugina sie proporcjonalnie do ciezaru ( obciazenia ) [br]Dopisany: 11 Styczeń 2011, 18:39_________________________________________________Sprężyny można podzielić, ze względu na charakter pracy na dwie grupy: LINEARNE i PROGRESYWNE. Czym się różnią? Jeśli na sprężynę linearną podziałamy siłą 100 kg ugnie się ona o 1 cm. Dołożenie kolejnych 100 kg spowoduje ugięcie o kolejny centymetr, kolejne 100 kg kolejny centymetr itd. W sprężynie progresywnej proporcje są inne. Początkowe ugięcie 1 cm spowoduje 50 kg, ale skrócenie jej o kolejny centymetr wymaga już nacisku 200 kg. Aby jednak taka sprężyna ugieła się o 3 cm trzeba działać na nią siłą już 450 kg. Progresywne sprężyny w porównaniu do linearnych mogą przenosić większe obciążenia przy mniejszym skróceniu. Tak więc sprężyny progresywne mogą być znacznie krótsze od linearnych, zachowując jednocześnie bezpieczną odległość nadwozia od nawierzchni. dzięki za wyjaśnienie co to znaczy progresywne ? wytłumaczenie jest powyżej, a w KW wygląda to tak że jest dołożona druga mniejsza sprężyna która przenosi początkowe obciążenie to Ty masz troche inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slepy 0 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 to znaczy ze ugina sie proporcjonalnie do ciezaru ( obciazenia ) [br]Dopisany: 11 Styczeń 2011, 18:39_________________________________________________Sprężyny można podzielić, ze względu na charakter pracy na dwie grupy: LINEARNE i PROGRESYWNE. Czym się różnią? Jeśli na sprężynę linearną podziałamy siłą 100 kg ugnie się ona o 1 cm. Dołożenie kolejnych 100 kg spowoduje ugięcie o kolejny centymetr, kolejne 100 kg kolejny centymetr itd. W sprężynie progresywnej proporcje są inne. Początkowe ugięcie 1 cm spowoduje 50 kg, ale skrócenie jej o kolejny centymetr wymaga już nacisku 200 kg. Aby jednak taka sprężyna ugieła się o 3 cm trzeba działać na nią siłą już 450 kg. Progresywne sprężyny w porównaniu do linearnych mogą przenosić większe obciążenia przy mniejszym skróceniu. Tak więc sprężyny progresywne mogą być znacznie krótsze od linearnych, zachowując jednocześnie bezpieczną odległość nadwozia od nawierzchni. dzięki za wyjaśnienie co to znaczy progresywne ? wytłumaczenie jest powyżej, a w KW wygląda to tak że jest dołożona druga mniejsza sprężyna która przenosi początkowe obciążenie to Ty masz troche inne takie ma Arek, ja mam identiko jak to Twoje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Slepy i jak się jeżdzi ? Ty tanio za nie dałeś :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slepy 0 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Slepy i jak się jeżdzi ? Ty tanio za nie dałeś :gwizdanie: jest nieźle, teraz tylko przy mrozach(-20) coś dał w dupe, pamiętna historia z siadnięciem d*py, pewnie czeka go nie długo regeneracja , ale jest ok, myślałem że bedzie twardo ale jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Slepy i jak się jeżdzi ? Ty tanio za nie dałeś :gwizdanie: jest nieźle, teraz tylko przy mrozach(-20) coś dał w dupe, pamiętna historia z siadnięciem d*py, pewnie czeka go nie długo regeneracja , ale jest ok, myślałem że bedzie twardo ale jest ok no to fajnie ze nie ma tragedi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi