SoMeS Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Witam Ukręciłem ostatnio półośkę i posypał mi się tripod w przegubie wewnętrznym (lewa strona). Założyłem nową półoś kompletną z przegubami. Po zmontowaniu przy mocniejszym naciśnięciu gazu i odpuszczeniu (innymi słowy szarpnięciu autem) przy jeździe na wprost dochodziło do mnie "stuknięcie" tak jak by z lewego przedniego koła ale pomyślałem sobie że musi się to wszystko uleżeć i czekałem Ostatnio problem się nasilił tzn wystarczy szarpnąć autem lżej niż wcześniej by to usłyszeć poza tym zdarza się że puknie sobie 2x. Co to może być? Czy jest możliwe że po takim czymś posypało się też łożysko? Czym by się to objawiało? Czy półoś może mieć jakieś luzy? Z góry dzięki za wskazówki
SoMeS Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2010 a poduchy całe? jak najbardziej
gregory Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Może to być równie dobrze coś w zawieszeniu. Najlepiej pojechać na szarpaki i sprawdzić najpierw zawiechę. Zużyte przeguby mają luz. Jak się nimi porusza to idzie go wyczuć, dlatego terkoczą. Nowe tego luzu nie mają prawie wcale. Wątpię, żeby coś w przegubie stukało, jak już to będzie terkotał. Musisz sprawdzić zawieszenie, może jest coś luźne, bo przecież do wymiany przegubu musiałeś odkręcić dwa dolne wahacze czyli sworznie i amor od dolnej strony. Jak w zawieszeniu będzie wszystko ok to trza odkręcić półoś i sprawdzić jak wygląda.
SoMeS Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Może to być równie dobrze coś w zawieszeniu. Najlepiej pojechać na szarpaki i sprawdzić najpierw zawiechę. Zużyte przeguby mają luz. Jak się nimi porusza to idzie go wyczuć, dlatego terkoczą. Nowe tego luzu nie mają prawie wcale. Wątpię, żeby coś w przegubie stukało, jak już to będzie terkotał. Musisz sprawdzić zawieszenie, może jest coś luźne, bo przecież do wymiany przegubu musiałeś odkręcić dwa dolne wahacze czyli sworznie i amor od dolnej strony. Jak w zawieszeniu będzie wszystko ok to trza odkręcić półoś i sprawdzić jak wygląda. dzięki Gregor wielkie w takim razie jutro cały zawias po kolei przebadam i będziemy myśleć dalej
gzrybol Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Dokręć sobie koła a stuki znikną , typowy objaw przy poluzowanych śrubach miałem podobnie w prawym kole.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się