bajk 0 Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Dobra, kiedy z moim tam podjeżdżać? :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIXI 15 Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Dobra, kiedy z moim tam podjeżdżać? :gwizdanie: Lepiej zadzwoń i się umów sąsiad ( fon w podpisie Witka ) :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajk 0 Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Dobra, kiedy z moim tam podjeżdżać? :gwizdanie: Lepiej zadzwoń i się umów sąsiad ( fon w podpisie Witka ) :gwizdanie: Trzeba będzie niedługo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s 1 Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 200PS TFSI jak i inne silniki dziela sie na dobre i kiblowate - kiblowate maja po 200PS na hamowni a dobre po 220PS. Z kiblowatych robi sie 245-250PS a z takich dobrych ok. 260PS na seryjnej mechanice. Pozdrawiam. A jak z 1.8T, chodzi mi głównie o tiptronic, bo niedługo zakładam większą suszarę i zastanawiam się czy są jakieś granice. Silnik zniesie dużo - wiadomo, ale co ze skrzynią, na ile można sobie pozwolić z seryjnych 170KM z quattro+5 biegowy tiptronic? Sorry za OT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomwi 1 Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Jak sobie ośka radzi z taką mocą? Na mokrym to chyba stoisz w miejscu Te 260 KM jest do opanowania w ośce. Pewnie, że jak wciśniesz gaz do oporu to tej mocy nie przeniesie i w tym momencie górą Q. Jak przesadzisz z gazem to ESP daje o sobie znać, więc ruszyć się da . Do strzału z kreski się nie nadaje, ale do spokojnej jazdy tak W ośce na straty w napędzie odpada jakieś 40 KM w Q jest to już 70 KM. To wersja DTM, seria 220PS. Moja A4 to zwykła wersja nie DTM (DTM tylko w sedanie), dlatego napisałem "prawie jak DTM". Moc podobna a moment w serii wyszedł max 330 Nm to nawet lepiej niż w DTM (seria 300 Nm) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajk 0 Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Jak sobie ośka radzi z taką mocą? Na mokrym to chyba stoisz w miejscu Te 260 KM jest do opanowania w ośce. Pewnie, że jak wciśniesz gaz do oporu to tej mocy nie przeniesie i w tym momencie górą Q. Jak przesadzisz z gazem to ESP daje o sobie znać, więc ruszyć się da . Do strzału z kreski się nie nadaje, ale do spokojnej jazdy tak W ośce na straty w napędzie odpada jakieś 40 KM w Q jest to już 70 KM. To wersja DTM, seria 220PS. Moja A4 to zwykła wersja nie DTM (DTM tylko w sedanie), dlatego napisałem "prawie jak DTM". Moc podobna a moment w serii wyszedł max 330 Nm to nawet lepiej niż w DTM (seria 300 Nm) jaki przebieg miał samochód w momencie robienia chipa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomwi 1 Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Jakieś 90 tkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
std1984 0 Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Tbenzyna coraz bardziej zaskakuje przebiegami KM/Nm... :drool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaleczeq 2 Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 No wykresik ładny nie ma to jak turbo benzyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
std1984 0 Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Modzik ładnie wyszedł, z chęcią bym porównał to z moim diezlem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaleczeq 2 Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 No to ustawka na kresce i wtedy bedziecie wiedziec ktory szybszy sory za Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
posti_a6 1 Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 czy to twoje TFSI jest opisane na stronie MR-MOTORS czy jakies inne?[br]Dopisany: 31 Maj 2010, 21:46_________________________________________________P.S. wykresik bardzo mi sie podoba tez nie moge sie doczekać czipsa w moim TFSI ale aktualnie kasy brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomwi 1 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Na stronie MR-Motors przedstawione jest inne B7. U siebie mam tylko zrobioną modyfikację softu, mechanika seria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się