[B6 AWX] Płyn w chłodnicy
0

    10 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam panowie mam dylemat.

    Dziś jadę w podróż ok 200km w obie strony, martwi mnie jedna rzecz stan płynu chłodniczego , jest go ok 2-3cm poniżej minimum i tu rodzi się moje pytanie czy mogę bezpiecznie pokonać ten dystans??

    Poczytałem dziś odnośnie gatunku płynu który miał bym zalać i wychodzi na to że ma to być G12 z tym że dziś niedziela i wszystko pozamykane tylko orlen otwarty a tam maja borygo lub petrygo ewentualnie Prest..(coś tram) i chyba nie będę ryzykował lania tego poczekam do poniedziałku.

    P.S aktualnie w zbiorniczku jest płyn koloru różowego, czy może to być G12 czy raczej borygo. Jeśli borygo to czy mogę do niego dolać G12?? Czy powinienem oczyścić zbiornik przed zalaniem G12.

    Pozdrawiam i proszę o wmiare szybką odpowiedz bo za Godzinę muszę wyjechać :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witaj

    Moim zdaniem na pewno tam nie masz płynu borygo ...raczej G12 lub G12++

    ja na twoim miejscu dolałbym do stanu wody destylowanej i będzie Ok . a jesienią wymieniłbym na nowy płyn taki jak zaleca producent Pozdrawiam :hi:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Chyba tak tez zrobię dociągne do minimum a jutro sobie kupie G12 lub G12++. A tak w ogóle to czym one się różnią i który jest lepszy ( ++?)[br]Dopisany: 18 Kwiecień 2010, 08:27_________________________________________________P.S może to głupio zabrzmi ale pierwszy raz dolewam płynu do chłodnicy mam na stacje ok 1 km długo muszę czekać aż silnik ostygnie przed dolaniem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W takiej sytuacji nie trzeba na zapalonym.

    Dolej do poziomu min wody destylowanej, a jutro sobie kupisz koncentrat i dolejesz do max i wszystko będzie ok.

    O nic się nie bój, nawet z tym min poziomem byś obrócił tą trasę i nic by się nie stało, to co jest w zbiorniczku to jest taka rezerwowa ilość płynu dla silnik, a producent sobie oznaczył że ma być w zakresie od min do max. Po prsotu tak jest najbezpieczniej.

    A trasa 200 km to żadna trasa, tylko normalny wyjazd.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czyli podsumowując doleje wody destylowanej do minimum ( na zgaszonym silniku bo w sumie do stacji mam ok 1 km wiec silnik sie za bardzo nie nagrzej prawda?), a jutro kupuje płyn g12 i poprostu dolewam do max nie musze upszedni oprózniać zbiornika?

    Pozdro i dzieki za cierpliwość

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Po prostu otwórz maskę i dolej, bez żadnych kombinacji. Nic się nie stanie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Koledzy a który płyn jest lepszy i czym sie różnią te g12 od g12++ :mysli:

    Ile wchodzi płynu juz rozcieńczonego do AVF i AWX bo wie że AVF jest ciut większa chłodnica :decayed:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy