Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów


mich24

Rekomendowane odpowiedzi

Witam poprawiłem logi i wklejam nowe dodam że turbo wyczyszczone kat wywalony lecz dalej problem z turbo za pózno wstaje lecz gdy podłącze wężykiem bezpośrednio z wyjścia z wacum do gruszki to ciągnie tak jak ma tylko że pózniej przeładowanie i tryb awaryjny oto logi Statyczne 000

AwML0.jpg

001

maEpi.jpg

003

TTlBS.jpg

004

AwZdJ.jpg

007

MYy4J.jpg

013

TTvAr.jpg

018

maOnS.jpg

023

MYPxJ.jpg

Statyczne b.s 000

TTAzJ.jpg

003

TTPxA.jpg

004

AxED9.jpg

011

TUdu0.jpg

Dynamiczne 000

MZa_0.jpg

001

mbjOJ.jpg

003

Aya30.jpg

004

mboO0.jpg

008

Ayhxr.jpg

010

mbtNi.jpg

011

Ayk1A.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kat wtrysku wyprzedzony.No to turbo nie jest pierwszej mlodosci[br]Dopisany: 18 Kwiecień 2010, 16:13_________________________________________________no przeplywka tez jakby pozno mierzy.Dziura jakas w dolocie.FILTR POWIETRZA DAWNO WYMIENIONY?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według mnie turbo w dobrym stanie prawie żadnych luzów kierowniczki nie wyrobione dodam że jak gruszka pociągnie maksymalnie sztangę do góry przez podłączenie na krótko z vacum to doładowanie jest od ok1900 rpm a gdy normalnie jest wszystko połączone wężyki do i od n75 sztanga nie jest maksymalnie w górze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...