mich24 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Witam poprawiłem logi i wklejam nowe dodam że turbo wyczyszczone kat wywalony lecz dalej problem z turbo za pózno wstaje lecz gdy podłącze wężykiem bezpośrednio z wyjścia z wacum do gruszki to ciągnie tak jak ma tylko że pózniej przeładowanie i tryb awaryjny oto logi Statyczne 000 001 003 004 007 013 018 023 Statyczne b.s 000 003 004 011 Dynamiczne 000 001 003 004 008 010 011
vauxhall95 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Kat wtrysku wyprzedzony.No to turbo nie jest pierwszej mlodosci[br]Dopisany: 18 Kwiecień 2010, 16:13_________________________________________________no przeplywka tez jakby pozno mierzy.Dziura jakas w dolocie.FILTR POWIETRZA DAWNO WYMIENIONY?
mich24 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2010 według mnie turbo w dobrym stanie prawie żadnych luzów kierowniczki nie wyrobione dodam że jak gruszka pociągnie maksymalnie sztangę do góry przez podłączenie na krótko z vacum to doładowanie jest od ok1900 rpm a gdy normalnie jest wszystko połączone wężyki do i od n75 sztanga nie jest maksymalnie w górze
vauxhall95 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Napisalem o turbo bo nie widzialem logu 003,raczej cos z dolotem :wink4: :wink4:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się