Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Audi A4 1,6


Damianjg

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Sprawa tyczy się Audi A4 1,6 silnik ADP. Występuje w nim błąd 515 i falowanie obrotów.

I teraz pytanie. czy występuje w tym silniku czujnik położenia wałka rozrządu, jeżeli tak to gdzie.

Oto logi: http://vaglog.rtnet.pl/damian-jg_11243.html

Widać różnicę w prędkości obrotowej miedzy grupa 1 i 5.Dlaczego?? Czyżby te grupy pobierały dane z rożnych czujników??

A dodatkowo w grupie pierwszej prędkość obrotowa na vagu mruga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielkiego falowania obrotów to nie ma, nie to co u mnie kiedyś było ( ~950 - 2000 obrotów ) w starym poczciwym a4 1.6 adp ;]

_________________________________________________

jak masz duże falowanie obrotów i jedziesz np w mieście to wrzuć 5 bieg i dociśnij 2 sekundy następnie wrzuć bieg który miałeś wcześniej, mi to pomagało, chyba że lubisz docisnąć w mieście :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skasuj błąd i zobacz czy bedzie się powtarzał

czujnik halla masz w aparacie zapłonowym :cool1:

jeśli falują obroty to czyszczenie przepustnicy cię czeka :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skasuj błąd i zobacz czy bedzie się powtarzał

czujnik halla masz w aparacie zapłonowym :cool1:

jeśli falują obroty to czyszczenie przepustnicy cię czeka :gwizdanie:

Nie idzie go skasować

Czyszczenie i adaptacja były[br]Dopisany: 20 Kwiecień 2010, 21:41_________________________________________________Ale jest pytanie, za jaki czujnik odpowiada bład 515 ?? Położenia wałka rozrzadu czy wału?? Bo na logach widać iz prędkości obrotowe silnika różnią się w grupach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

515 - Czujnik pozycji wału krzywkowego (czujnik efektu hali) – skrót do B+ (G40) : sprawdź CPM, jeśli OK., wymień dystrybutor

515 - Czujnik HALL'a obrotów wałka rozrządu/silnika CKP (G4) lub jego obwód

515 - Czujnik HALL'a obrotów wałka rozrządu CMP (G40) lub jego obwód - zwarcie do plusa

ja znalazłem u siebie takie oznaczenia :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

515 - - - - - 0203 - Czujnik HALL'a obrotów silnika CKP (G40) lub jego obwód - na zatrzymanym silniku kod ten zawsze występuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok to ja tez mam :) Ale o który czujnik chodzi?? wałka czy wału?? Bład na zgaszonym silniku da sie skasować. Ale po zapaleniu pojawia sie natychmiast i nie idzie go skasować. Kasuje sie dopiero po zatrzymaniu silnika i pojawia po uruchomieniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy taki czujnik sam się wymienia czy z aparatem?

w ASO mówią że jest razem z aparatem

bo tak teoretycznie jest :thumbdown:

musisz podjechać do jakiegoś rozgarniętego elektryka samochodowego, który zrobi przeszczep :gwizdanie:

osobiście tak zrobiłem i kosztowało to grosze w porównaniu do aparatu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może przy okazji warto byłoby wymienić kopułkę, no i palec rozdzielacza :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...