olovski 2 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 siemka nie wiem czy sa jakies roznice w mocowaniach miedzy B5 a B6 wiec ciezko odniesc sie do tematow wzmocniania tylnych hebli w B6 sprawa wyglada tak rezam przod na 312mm i tu juz wszystko jest, mysle ze przy okazji mozna by zajac sie i tylem jak wyglada temat wiekszej tarczy z tylu czy tez jak w przypadku przodu wystarczy zmienic jarzmo i wsadzic wieksza tarcze czy wiaze sie to ze zmiana calego zacisku jesli tak to z jakiego auta bedzie pasic?? dzieki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Z poliftowej S4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Z poliftowej S4. i jak wyglada spasowanie caly zacisk czy samo jarzmo i tarcza?? z Ski chyba ciezko bedzie znalesc?:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 zapodaj 255mm na tył zmieniasz jarzma, klocki i zaciski te same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Zmieniasz zacisk, tarczę i jarzmo. Jak sam widzisz jak się pokręcisz, to je znajdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 zapodaj 255mm na tył zmieniasz jarzma, klocki i zaciski te same z czego jarzma szukac?? pod 255mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 zapodaj 255mm na tył zmieniasz jarzma, klocki i zaciski te same devastation w B5? skąd weźmiesz jarzmo pod 255 do zwrotnicy z B5? Nie twierdze, że nie jest to możliwe, ale z tego co się orientuję to jarzmo tylne z 255 B6 nie podejdzie do B5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 montowałem 255mm do Q od A6-ki ktoś przyniósł, wrzuciłem i grało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 montowałem 255mm do Q od A6-ki ktoś przyniósł, wrzuciłem i grało heh tylko z czego to jarzmo bylo? u mnie tez Q Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 no chyba właśnie z A6 jutro będę gadał z Kolesiem któremy to montowałem zapytam sie skąd to wytrzasnął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 no chyba właśnie z A6 jutro będę gadał z Kolesiem któremy to montowałem zapytam sie skąd to wytrzasnął byloby w pyte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniek 3 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Z poliftowej S4. i jak wyglada spasowanie caly zacisk czy samo jarzmo i tarcza?? z Ski chyba ciezko bedzie znalesc?:/ znajdziesz ale to kosz ok 900zł :gwizdanie:więc taniej będzie to co devastation napisał o ile będą jeszcze jakieś szczegóły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 więc taniej będzie to co devastation napisał o ile będą jeszcze jakieś szczegóły na to licze wlasnie [br]Dopisany: 22 Kwiecień 2010, 11:42_________________________________________________heh i jak tam sytuacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 przeciez gadalismy przez telefon zapomniales??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 przeciez gadalismy przez telefon zapomniales??? heh kur... faktycznie tylko jak dobrze pamietam w przypadku o ktorym mowiles sytuacjia byla prosta bo calosc byla z A6 nie wiem czy calosc napedu w A4 i A6 sa takie same moze lepiej bedzie szukac zacisku na tyl pod 255mm ale z konkretnym rozstawem srub mocujacych caly zacisk reszta musi pasowac jesli znajdzie sie kompletne zaciski z jarzmami i tarczami byle otwory mocujace sie zgadzaly dobrze kminie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 caly zestaw na pewno z A6 nie jest taki sam jak w A4, mowilem ze kilka elementow przekladalem, ktore byly takie same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olovski 2 Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 wiec teraz tak z tego co wyczytalem tarcza 255mm wystepowala w modelach AUDI A4 1.6 75kW=102KM 11.04 --> 1.8T 120KW=163KM 11.04 --> 2.0 wszystkie oprócz silnika 220KM 11.04 --> 2.4 wszystkie 6.01 - 11.04 3.0 wszystkie 10.00 --> 2.0TDI wszystkie 11.04 --> 2.5TDI wszystkie 10.00 --> 2.7TDI wszystkie 11.05 --> AUDI A4 Quattro 1.9TDI 96kW=130KM 4.01 - 9.01 2.5TDI 132kW=180KM 10.00 - 10.04 3.0 wszystkie 10.00 --> oraz http://img691.imageshack.us/img691/3164/24011002601.jpg pytanie ktore z nich ma rozstaw srub mocujacych takie jak w B5??? wymiary tarczy maja 255mm średnica tarczy 12mm grubość tarczy 40mm wysokość tarczy 5 ilość otworów na śruby czy w B5 tarcze 245mm maja takie same parametry dla pewnosci?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się