verpa Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Opublikowano 14 Maja 2010 fakt to coś musi być nie tak jest nie tak, bo auto nie przyśpiesza jak powinno...dziś wrzuce jeszcze raz logi dyanamiczne 03, 08, 10, i 11. Mam nadzieję, że coś się wyjaśni.
banshee Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Albo wszędzie są te same logi, albo coś dziwnego dzieje się z czujnikiem ciśnienia atmosferycznego... W każdym 010 jest 979,2 mbar. Proszę kolegów z forum o zweryfikowanie mojej uwagi. A teraz do roboty kolego verpa: 1. Wyciągnij N75 i podłączając go kabelkami do akumulatora sprawdź, czy "klika" lub - zdejmij wężyk idący do gruchy i przyłóż palec. Wcześniej odpal auto i włącz 011 BS. Jeżeli raz będzie zaciągał a raz puszczał (w zależności czy zmieni się stan na ON lub OFF) to jest OK. Sprawdź nawet te 2 wersje, aby mieć pewność. 2. Jeżeli pkt 1 OK to weź kombinerki i sprawdź czy chodzi płynnie cięgno od gruchy turbiny łącznie z kierownicami. Jak chodzi płynnie to włącz 011 BS i patrz czy rusza się sztanga. Coś tu jest nie tak z tych dwóch rzeczy. Jak się uporamy to potem ocenimy LMM. PZdr
przemik Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 verpa Odloz kombinerki, wez VAG i pokaz mi log 011 Basic Settings ale tak zeby chociaz ze 3 razy zmienil sie stan z OFF na ON.
verpa Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Opublikowano 15 Maja 2010 Po logowaniu 011 BS: kiedy auto jeszcze przyśpieszało: Log (0 - 011) Potem dynamiczniejsza jazda, przygazówka na 5k obrotów, - teraz już auto nie przyśpiesza jak powinno, brak mocy, i logi: Log (0 - 011) po odpięciu węża z gruszki i logowaniu 011BS czuć zasysane powietrze.
przemik Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 Sprawdz wtyczke od czujnika cisnienia doladowania. Jesli "kablekologia" jest OK - trzeba bedzie sie przygotowac na wymiane czujnika.
spanky Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 chyba jednak tylko wymiana czujnik cos zmieni ... mozna go jeszcze przeczyscic ...
verpa Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Opublikowano 15 Maja 2010 chodzi o g71? po prawej stronie silnika? myślałem ,że może turbo do czyszczenia... oby nie
spanky Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 tak .. G71 p.s gratulacje dla przemika za objecie stanowiska moderatora działu "Diagnostyka VAG" ... powodzenia ...
verpa Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Opublikowano 15 Maja 2010 dobra chłopy przedmuchałem G71, postukałem, popsikałem sprayem do styków i MOC powróciła - oby na stałe. Logów nie robiłem bo kompa nie mam przy sobie. Ale generalnie jest dobrze, nie ma muła. Wielkie dzięki za porady
przemik Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 tak .. G71 p.s gratulacje dla przemika za objecie stanowiska moderatora działu "Diagnostyka VAG" ... powodzenia ... Dzieki...
verpa Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Opublikowano 16 Maja 2010 eeee d*pa, wczoraj ładnie jeździł, dziś znów nie ma mocy. Zamówie nowy czujnik i mam nadzieję, że wróci do normy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się