Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Proszę o analizę logów - tryb awaryjny


verpa

Rekomendowane odpowiedzi

fakt to coś musi być nie tak :naughty:

jest nie tak, bo auto nie przyśpiesza jak powinno...dziś wrzuce jeszcze raz logi dyanamiczne 03, 08, 10, i 11.

Mam nadzieję, że coś się wyjaśni. :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo wszędzie są te same logi, albo coś dziwnego dzieje się z czujnikiem ciśnienia atmosferycznego...

W każdym 010 jest 979,2 mbar.

Proszę kolegów z forum o zweryfikowanie mojej uwagi.

A teraz do roboty kolego verpa:

1. Wyciągnij N75 i podłączając go kabelkami do akumulatora sprawdź, czy "klika" lub - zdejmij wężyk idący do gruchy i przyłóż palec. Wcześniej odpal auto i włącz 011 BS. Jeżeli raz będzie zaciągał a raz puszczał (w zależności czy zmieni się stan na ON lub OFF) to jest OK.

Sprawdź nawet te 2 wersje, aby mieć pewność.

2. Jeżeli pkt 1 OK to weź kombinerki i sprawdź czy chodzi płynnie cięgno od gruchy turbiny łącznie z kierownicami.

Jak chodzi płynnie to włącz 011 BS i patrz czy rusza się sztanga.

Coś tu jest nie tak z tych dwóch rzeczy.

Jak się uporamy to potem ocenimy LMM.

PZdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

verpa

Odloz kombinerki, wez VAG i pokaz mi log 011 Basic Settings ale tak zeby chociaz ze 3 razy zmienil sie stan z OFF na ON.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po logowaniu 011 BS: kiedy auto jeszcze przyśpieszało:

Log (0 - 011)

Potem dynamiczniejsza jazda, przygazówka na 5k obrotów, - teraz już auto nie przyśpiesza jak powinno, brak mocy, i logi:

Log (0 - 011)

po odpięciu węża z gruszki i logowaniu 011BS czuć zasysane powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz wtyczke od czujnika cisnienia doladowania. Jesli "kablekologia" jest OK - trzeba bedzie sie przygotowac na wymiane czujnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba jednak tylko wymiana czujnik cos zmieni ... mozna go jeszcze przeczyscic ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi o g71? po prawej stronie silnika?

myślałem ,że może turbo do czyszczenia... oby nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak .. G71

p.s gratulacje dla przemika za objecie stanowiska moderatora działu "Diagnostyka VAG" ... :evil:

powodzenia ... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra chłopy przedmuchałem G71, postukałem, popsikałem sprayem do styków i MOC powróciła - oby na stałe. Logów nie robiłem bo kompa nie mam przy sobie. Ale generalnie jest dobrze, nie ma muła. Wielkie dzięki za porady :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak .. G71

p.s gratulacje dla przemika za objecie stanowiska moderatora działu "Diagnostyka VAG" ... :evil:

powodzenia ... :naughty:

Dzieki... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eeee d*pa, wczoraj ładnie jeździł, dziś znów nie ma mocy. Zamówie nowy czujnik i mam nadzieję, że wróci do normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...