rafalx11 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Witam dziś mnie mechanik pogrążył ze pada mi sprzęgło , a więc co wy myślicie .Objawy są następujące : na wolnych obrotach prosty ruch skręcenia nawet minimalnie i słychać stukanie z tyłu silnika , nawet jak ruszam na sprzęgle przy za ciągniętym ręcznym też słychać . Jeżeli wejdę na wyższe obroty to przy ruchach kierownicy już tego nie słychać . Więc mechanik stwierdził ze dwu-mas powoli się kończy . Proszę o rade i opinie ewentualnie jak to dwu-mas to jaki kupić. Dzięki z góry i pozdrawiam Dodam że To b5 1.9 Tdi AFN 1996 r i 260 000 tyś przebieg , olej zmieniony , rozrząd około 20 tyś przejechane.
tomiczka Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Jak masz koła skręcone i ruszasz to słychać stukanie? Czy jak ruszasz na wprost, też się to dzieje? Bo przy sprzęgle, nie ma znaczenia, czy masz skręcone koła, czy nie. Ma to znaczenie natomiast, w przypadku zużytych przegubów. Na skręconych kołach, przy ruszaniu, będą pukały.
rafalx11 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Nie to nie przeguby . Na postoju jak skręcam kierownicą nawet tak delikatnie to trzęsie , jak wejdę na obroty to już nie n nie jest to na pewno pompa wspomagania . Jeszcze jak ruszam na ręcznym przy samym sprzęgle to wtedy też takie same trzęsienie słychać z tylnej części silnika . i podczas jazdy jest tak samo i przy skręcie na wolnych obrotach i przy ruszaniu na małym gazie .
turdzi Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 wsadzic jednomas z 1Z i raz na zawsze bedzie po problemie
rafalx11 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2010 ok a jakie kupić i jak to zmontować macie może jakieś linki do tego . Porównania tych dwóch sprzęgieł ?
turdzi Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_zamiana_kola_dwumasowgo_na_kolo_jednomasowe_afn_1z-t81238.0.html
rafalx11 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2010 No niestety nie wiem czy to skrzynia ale dziś urwało mi się koło pasowe na wale co napędza wspomaganie pompę wody i alternator jutro będę rozbierał i zobaczę jak była przyczyna . Pasek jest cały ,może pompa wspomagania się zaciera jutro zobaczę .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się