damian81Z 2 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 witam,zauwazylem ze dolny waz od chlodnicy jest zimny,temperatura na wskazniku 90stopni a waż jest dalej zimny, pozatym gorny przewod w zbiorniczu wyrownawczym jest goracy a dolny zimny ,to chyba nie jest normalne ? dodam ze odpowietrzalem uklad przez dziurke w wezu nagrzewnicy itd..., czy problemem moze byc termostat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Zaloguj VAG iem - grupe 007 w module "Engine" na zimnym i max. rozgrzanym motorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 dodam jeszcze ze sciagnalem ten ceinki gorny wezyk ze zbiorniczka i nie leci przez niego plyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 witam,zauwazylem ze dolny waz od chlodnicy jest zimny,temperatura na wskazniku 90stopni a waż jest dalej zimny, pozatym gorny przewod w zbiorniczu wyrownawczym jest goracy a dolny zimny ,to chyba nie jest normalne ? dodam ze odpowietrzalem uklad przez dziurke w wezu nagrzewnicy itd..., czy problemem moze byc termostat Nie kombinuj masz sprawny termostat i jest to prawidłowy objaw. Jak dolny wąż jest gorący to termostat nie trzyma i nadaje się do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 rikardo, jezeli twierdzisz ze to normalne to ok, wiem ze nie dzieje sie nic zlego bo temp. trzyma po nagrzaniu na 90 stopni i ani grama wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Czy masz ogrzewanie ,czy jest ciepło w środku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 mam ogrzewanie sprawne,dwa weze z nagrzewnicy gorace Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tzieland 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 witam,zauwazylem ze dolny waz od chlodnicy jest zimny,temperatura na wskazniku 90stopni a waż jest dalej zimny, pozatym gorny przewod w zbiorniczu wyrownawczym jest goracy a dolny zimny ,to chyba nie jest normalne ? dodam ze odpowietrzalem uklad przez dziurke w wezu nagrzewnicy itd..., czy problemem moze byc termostat Nie kombinuj masz sprawny termostat i jest to prawidłowy objaw. Jak dolny wąż jest gorący to termostat nie trzyma i nadaje się do wymiany rowniez moge to potwierdzic, wczoraj ktos nawet wrzucal na forum info z klubu A6 i rowniez to potwierdzali, ze dolny waz jest zimny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 jak tak ma byc to , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Pompe masz ok skoro ogrzewanie działa.Dolny wąż jest zimny bo gorąca woda wpływa do chłodnicy górą i ostudzona poprzez chłodnice zaciągana jest przez pompe wodną z dołu chłodnicy do silnika.Wiesz wszystko jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krolu 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 A może by tak sprawdzić na klimatroniku temperaturę płynu ? :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 jakby przez dony waz zaciagala pompa to dolny waz byłby cieply , a na klimatroniku po wpisaniu kodu 51c pokazalo po odpaleniu 35 stopni i rosło az doszlo do 90 i tak trzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krolu 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 jakby przez dony waz zaciagala pompa to dolny waz byłby cieply , a na klimatroniku po wpisaniu kodu 51c pokazalo po odpaleniu 35 stopni i rosło az doszlo do 90 i tak trzyma No to termostat ok, teraz VAG i procedura sprawdzenia czujników G2/G62 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 jakby przez dony waz zaciagala pompa to dolny waz byłby cieply , a na klimatroniku po wpisaniu kodu 51c pokazalo po odpaleniu 35 stopni i rosło az doszlo do 90 i tak trzyma Chyba nie byłaby gorąca ,a powinna byś zimna.Gorąca woda przepływa od góry do dołu przez chłodnice.Chłodnica ma za zadanie wystudzić płyn chłodniczy.Pompa przez dolny wąż zaciąga wystudzony płyn chłodniczy do silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramonek 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Masz wszystko sprawne , w moim wozie tez tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 a czy przez gorny cienki wezyk ktory wchodzi w zbiorniczek wyrownawczy powinien wplywac plyn caly czas ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krolu 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 a czy przez gorny cienki wezyk ktory wchodzi w zbiorniczek wyrownawczy powinien wplywac plyn caly czas ? nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 to wszystko ok na 115,5% :> ,dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się