dawidg2 2 Opublikowano 8 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2008 ja musze nowy trzpien załatwic tak to jest jak sie ma za duzo siły i za dobry klucz a czy od anglika przypasuje sam trzpien z tym płaskownikiem co jest przy nim? a wogole ten cały mechanizm idzie rozebrac na czesci pierwsze czyli rozmontowac czy tylko trzpienie z tulejek idzie wybic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookacz 0 Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Zależy co rozumiesz pod stwierdzeniem "części pierwsze". Z pamięci wnoszę, że odrębną częścią będzie ten ukręcony trzpień wraz z 10cm-owym ramionkiem po jednek jak i po drugiej stronie (drugi ma dłuższe ramię). Szyna montażowa, do której przykręcony jest silniczek zakończona po obu stronach tulejami, w której te feralne sworznie "chodzą" to też odrębny element. Czy są jeszcze jakieś - nie pamiętam. Od anglika powinno podejść - w sumie to tylko lustrzane odbicie powinno być - któryś trzpień będzie OK. Powodzenia, RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidg2 2 Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 no dzieki wielkie kolego. zaraz bede dzwonił o te czesci uzywany mechanizm z silnikiem od anglika 150 zł na szrocie troche zatarty jak to zwykle ale udało sie wybic trzpienie tzn z jednym to mi wyszła nawet 1 tulejka mosiezna. moj tez rozmontowałem podmieniłem trzpien, oba pasuja od anglika. tylko ta blacha co jest przykrecany silniczek jest inna tzn na odwrot wyprofilowana. wszystko złozyłem smarujac to wszystko smarem od łozysk. i zmontowałem na koncu regulacja wycieraczek bo musiałem odkrecic silniczek i zostawic go w dziurze. jakies niecałe 2,5 godziny mi to zajeło. dzis zabawa z wymiana zarowek w podswietleniu licznika i klimatronika i moze zrobie przy okazji przełacznik od drogowych i kontrolke jak sa swiatła zapalone. wielkie dzieki wszystkim którzy pomogli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemon_lmn 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Witam.Mam to samo chyba i zbieram sie do znajomego na warsztat.Napewno wystarczy tylko przesmarowac?W moim przypadku ida do gory,zatrzymuja sie w polowie i dopiero jak je podniose do gory to same zeja gdy nacisne manetke takze silniczek raczej jest ok?Z gory dzieki za podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cuber 62 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Witam.Mam to samo chyba i zbieram sie do znajomego na warsztat.Napewno wystarczy tylko przesmarowac?W moim przypadku ida do gory,zatrzymuja sie w polowie i dopiero jak je podniose do gory to same zeja gdy nacisne manetke takze silniczek raczej jest ok?Z gory dzieki za podpowiedzi. Wystarczy ale pewnie na chwile .....Ja po drugim razie w końcu kupiłem nowy mechanizm w ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się