Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Proszę o analizę logów-Co z tym podcisnieniem?


d4eeee

Rekomendowane odpowiedzi

Prosze o analize logow. Generalnie z autem nie jest najlepiej turbo zdecydowanie kwalifikuje sie na szrot, ale chcialbym wiedziec co jeszcze tam siedzi. Jesli chodzi o bs011 to normalnie wstaje od 882 rpm i dochodzi do tych 1407 ale pozniej juz isc nie chce. Z gory dziekuje za wszelkie uwagi.

http:

000

AqyIS.jpg

001

AqNGJ.jpg

003

d4WJS.jpg

004

Ary4r.jpg

007

1JsSS.jpg

008

E9e2i.jpg

011

d5zE9.jpg

013

Asit9.jpg

018

1KaMr.jpg

022

AtBMS.jpg

bs000

d6cyr.jpg

bs003

1KEI9.jpg

bs011

EaTOi.jpg

Dobra logi poprawilem, reszte bede musial zrobic od nowa- 14 i 23.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc to ja nic nie widzę w tych plikach... Tzn. źle są obrobione - takie moje wnioski :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

d4eeee, zamiast na postimage się gimnastykować to wklej surowe logi w oryginalnym formacie czyli csv na http://vaglog.rtnet.pl/ i będzie git, my poczytamy a Ty się nie napocisz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak dynamicznych kolego - brak wniosków n atemat turbo, przepływki, itp.

Jesli chodzi o bs011 to normalnie wstaje od 882 rpm i dochodzi do tych 1407 ale pozniej juz isc nie chce. Z gory dziekuje za wszelkie uwagi.

I tak ma być.

Z twoich statycznych wynika narazie to, że fura lekko niedogrzana (sprawdzić termostat), kąt synchronizacji do małej korekty.

013 nie ma wartości - do poprawy plik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do dogrzewania , to dziwna sprawa, w ruchu dochodzi normalnie do tych swoich 90 nawet z lekkim przechylem w strone setki, natomiast jesli sobie troche postoi na wolnych obrotach tem okolo komputerowych 79. Z dynamicznymi bede musial wstrzymac do jutra- troche zaganiany w pracy ;/ wklejam tez brakujace logi i poprawke 13. ach i chcialbym zapytac o jeszcze jedno, poniewaz wydaje mis ie to conajmniej dziwnym. Otoz jak otwieram katalog log nic tam nie ma , dlatego zapisuje to w innym katalogu(dlatego opoznienie w bs011, natomiast jak otwieram CSVconv on widzi te pliki. A co chodzi?!?!?!?

013

h9639.jpg

010

h9iwS.jpg

023

h9u_A.jpg

oraz troche wiekszy bs011

J7aer.jpg

Aha i jeszce 7 bledow :

Address 45: Inter. Monitor

Controller: 8E0 951 177

Component: Innenraumueberw. 0503

Coding: 00001

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

01463 - Alarm triggered by Sensor for anti-theft alarm System

43-00 - Closed

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv.

Controller: 8E0 959 433 AJ

Component: Komfortgerát T9F 0617

Coding: 06859

Shop #: WSC 00353

6 Faults Found:

01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring

35-00 - -

00962 - Alarm via. Tilt Sensor

35-00 - -

01369 - Alarm triggered by Hood Switch

35-00 - -

01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side

35-00 - -

01561 - Left Rear Door

61-10 - Won't De-Safe - Intermittent

01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387)

80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent[br]Dopisany: 01 Maj 2010, 00:39_________________________________________________Noi i obiecane dnamiczne:

d9TJi.jpg

Sf5pS.jpg

p19x0.jpg

Zerknijcie i powiedzcie co o tym myslicie. Odczucie przy niskich obratach jest takie jakiby gdzies byla dziura. Odczucie to tak troszke za malo powierdziane - odglos jest taki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojego punktu widzenia, przepływka lekko kuleje na wyższych obrotach, ale dawki jeszcze nie obcina.

warto może wymienić filtr powietrza,jeżeli nie był dawno wymieniany.

Ta temperatura jest kiepska oraz kąt synchronizacji o którym już pisaliśmy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok syncho idzie do koekty , termostat juz zamowilem. A co z tym podcisnieniem , od czego zaczac szukanie???? Auto kreci sie dopiero od okolo 2000rpm dol jest masakryczny w okolicach 1500 but w podlodze z prawej lewej strony slychac jakby gdzies lewe powietrze zasysal. Wybebeszylem wszytskie szlaufy i dziury zadnej nie znalazlem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...