kamilo Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 Witam, Zdarza się, że auto czasami wpada w tryb awaryjny powyżej 3tys obr. (na 3 biegu), jednak nie zawsze i dlatego nie wiem co może być przyczyną. Turbina była czyszczona jakiś rok temu. Wiem że przyczyn może być wiele m.in N75, jakaś nieszczelność itp. dlatego zamieszczam logi. Mam nadzieję, że da się z nich coś wyczytać. Sprawdziłem też sztangę od turbo, nie jest zapieczona, łatwo przesuwa się w palcach. Mam podejrzenia, że to nie turbo skoro nie wpada w tryb awaryjny za każdym razem. Podam przykład sytuacji w której się mi to zdarzyło. Odpalam auto rano, jadę normalnie aż silnik sie osiągnie odpowiedniej temp. następnie chcę go przegonić, wciskam gaz do dechy na 3 biegu i co ? tryb awaryjny przy 3k. Problem znika po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika. Nawet po przeciągnieciu go do 4,5tys nie wpada w tryb awaryjny. Ktoś jest w stanie nakierować mnie na właściwy trop ? Mam podejrzenia co do N75, ale wolałbym się upewnić przed kupnem nowego... Oczywiście pojawiają się standardowe błędy.. 2 DTC's Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent A tutaj logi Dynamiczne grupa 001 grupa 003 grupa 004 grupa 008 grupa 010 grupa 011 Sattyczne grupa 004 grupa 003 [br]Dopisany: 01 Maj 2010, 10:37_________________________________________________
przemik Opublikowano 3 Maja 2010 Opublikowano 3 Maja 2010 Szwankuje regulacja cisnienia doladowania. Auto jaki ma przelot - realnie ? Przewody podcisnienia nowe ? Katalizator jest ? Popraw 008 dyn bo bałagan zamiesciles.
kamilo Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Opublikowano 4 Maja 2010 Auto ma na blacie 240tys. ile realnie, nie mam pojęcia. Przewody stare, nic nie wymieniałem. katalizator jest
przemik Opublikowano 4 Maja 2010 Opublikowano 4 Maja 2010 Jakby to bylo moje auto : - wywaliłbym katalizator - zmienil wszystkie wezyki podcisnienia Przez dwa tygodnie jezdzilbym dynamicznie - ale nie dawał w palnik bez opamietania tylko ladnie masował pedał gazu. 1 - do 3000 tysi 2 - do 3500-4000 3 - do 3500 ... etc a na 4 i 5 zwalnienie do 90 i znow sandal w podloge i tak do 140... Po dwóch tygodniach przyjdz z logami. 011 - dwie próby dynamiczne 010 - dynamiczna 011 - Basic Settings Podejmiemy decyzje czy trzeba czyscic VTG czy syf sie sam ulotni. Pozdrawiam
kamilo Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2010 Ok, dzięki. Odezwę się za ok 2 tyg. [br]Dopisany: 04 Maj 2010, 15:21_________________________________________________Jestem ponownie. Przez ten miesiąc jeździłem dynamicznie tak jak polecił przemik. Problem z trybem awaryjnym zniknął, auto jedzie normalnie, tak jak powinno, vag nie pokazał żadnych błędów. Na dniach jeszcze wymienię wszystkie wężyki podciśnienia tak na wszelki wypadek. Poniżej komplet logów do oceny. STATYCZNE Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/kamilo202_13928.html Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/kamilo202_13929.html Grupy: 023,018,014 - http://vaglog.rtnet.pl/kamilo202_13930.html BASIC SETTINGS Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kamilo202_13932.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kamilo202_13933.html DYNAMICZNE Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/kamilo202_13934.html Grupy: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/kamilo202_13935.html
vauxhall95 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Turbo juz wmiare OK,przeplywka tnie i termostat do wymiany
kamilo Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2010 Termostat to wiem, będzie wymieniony niedługo przy rozrządzie. Poza tym można tak jeździć czy zająć się poważnie przepływką, tzn co z nią zrobić ? przeczyścić czy tylko wymiana wchodzi w grę ?
przemik Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Spokojnie. Zrob logi jak bozia przykazala. 011 dwa razy oraz 008 i 003 - tylko kazdą grupe oddzielnie. Filtr powietrza jak tam ?
kamilo Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2010 Filtr powietrza wymieniłem dziś, przed zlogowaniem tych grup. 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kamilo202_14009.html 008 - http://vaglog.rtnet.pl/kamilo202_14010.html 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kamilo202_14011.html i druga próba 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kamilo202_14013.html
przemik Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Katalizator out... ... i znow przyjdz z logami....
kamilo Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2010 bo turbo sie pozno budzi Nie tylko Nie tylko, czyli co jeszcze ? można jaśniej ?
przemik Opublikowano 4 Czerwca 2010 Opublikowano 4 Czerwca 2010 wywal kata i zrob logi... roznice zobaczysz nie tylko w cyferkach....
kamilo Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2010 Kolego, mógłbyś mówić konkretnie ? a nie jakimiś półsłówkami..
przemik Opublikowano 4 Czerwca 2010 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Symptomy zapchanego kata widac tez w 003 dyn...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się