mystic.pl Opublikowano 5 Maja 2010 Opublikowano 5 Maja 2010 Do auta planowany jest program, dlatego wstawiam logi z prośbą o diagnostykę stanu motorku itd. W zeszłym tygodniu w aucie zostało zrobione: - Wymieniono turbo na BRD, - wymieniono rozrząd + pompa wody, - wymieniono uszczelniacze wtrysków, - wymieniono nowy dolot, - auto dostało świeży olej + f. oleju, paliwa, powietrza, - wyczyszczono EGR i kolektor Auto nie puszcz dymka ani na zimnym ani na rozgrzanym, jedynie co to po ostrym dodaniu gazu do dechy na jałowym widać na ziemi ciemną plamkę z gazów wylotowych , nie telepie silnikiem, na jałowym wydaje mi się, że pracuje równo. Żadnych błędów nie wywala. Logi robione przy temperaturze zewnętrznej 13C Statyczne: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023 i Dynamiczne: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011 Log (0 - n/a) Log (1 - n/a) Log (2 - n/a) Log (3 - n/a) Log (4 - n/a) Log (5 - n/a) Nie robiłem Basic setting grupy: 000, 003, 011, bo nie bardzo wiedziałem jak je zrobić mam Vag Can Profesional CAN+K. Jak by była potrzeba to zrobię oczywiście tylko prosił bym o małą instrukcję jak w tym programie to zrobić.[br]Dopisany: 05 Maj 2010, 14:02_________________________________________________OK, już wiem jak zrobić basic setting dla 000, 003, 011 więc gdyby była taka potrzeba to mogę również zrobić. W FAQ wynika, że dla 004 przy PDekach się nie robi.
przemik Opublikowano 5 Maja 2010 Opublikowano 5 Maja 2010 Patrzyles w te linki co zamiesciles ? Bo ja tam widze tylko smietnik...
mystic.pl Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Opublikowano 5 Maja 2010 Na tyle ile mi się udało poprawiłem logi, mam nadzieję, że teraz będą bardziej czytelne. Proszę o wyrozumiałość, konwertowałem pierwszy raz i nie wszystkie opisy kolumn udaje się poprawnie zapisać po konwersji. VagCanPro zapisuje od razu w pliku .log, który jest bardzo czytelny, ale nie wiem jak go wstawić taki na forum, po konwersji na format CVS wychodzą takie kwiatki.
antonio Opublikowano 5 Maja 2010 Opublikowano 5 Maja 2010 mystic.pl co prawda tochę dzisiaj wypiłem ale nie bardziawo idzie mi czytanie tych logów...
Flyer Opublikowano 5 Maja 2010 Opublikowano 5 Maja 2010 Korekcje masz jak na przebieg spoko... ale turbo faktycznie wstaje pozno i czy nie ma przypadkiem delikatnego OB? Ale ja tam sie nie znam
przemik Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 Ja nic nie piłem i dalej twierdze, ze w tych logach jest smietnik...
spanky Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 ale turbo faktycznie wstaje pozno i czy nie ma przypadkiem delikatnego OB? przeciez to BRD bez wystrojenia ... to bedzie sie pozno budzic ...
spanky Opublikowano 6 Maja 2010 Opublikowano 6 Maja 2010 A jak zakladasz AWX do AFN to tez budzi sie od 2300obr? a co ma piernik do wiatraka ... ? btw po wystrojeniu tez moze sie pozno budzic ...
mystic.pl Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Opublikowano 6 Maja 2010 Chłopaki dziękuję za wasze uwagi , ale mam prośbę wyloozujcie nie ma potrzeby się napinać , że turbo późno wstaje to odczułem bez logów, i spodziewałem się, że tak będzie bez strojenia zanim zostało zamontowane na aucie bardziej martwi mnie góra bo też nie czuć aby auto lepiej jechało niż na garettcie. Wstawiając logi chodziło mi głównie o ocenę stanu motoru. Jak je robiłem to niestety logowałem po trzy grupy na raz i dlatego po przekonwertowaniu takie mało czytelne opisy poszczególnych kolumn wyszły, ale mam nadzieję, że fachowiec i tak wychwyci o co come one VCP grupy opisuje bez zer czyli np grupa 001 to tutaj BL:1. Chciałbym powtórzyć logi i wykonać pojedynczo, ale niestety nie mam dostępu do auta w tej chwili. To paździeż mojego ojca, dlatego proszę o wyrozumiałość Mam tylko nadzieję, że rob555 ładnie wystroi paździerza i będzie all cacy.
spanky Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 A jak zakladasz AWX do AFN to tez budzi sie od 2300obr? widze marewel ze pokasowales swoje posty, czyzbys zmienil zdanie ... to co by zakonczyc temat ... tyle ma piernik do wiatraka ... No więc ja już jestem po kuracji, pacjent B6 1.9tdi AVF po siedmiu latach wegetacji w końcu poczuł, że żyje i że quattro nie jest nadbagażem . Nawet nie sądziłem, że różnica będzie tak mocno odczuwalna, turbo BRD choć trochę świszcze to w końcu ładnie wstaje od 1900rpm i ładuje równo w pełnym zakresie. Jeszcze tylko zrobię porządek z katem i tata będzie zadowolony :naughty:
mystic.pl Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Opublikowano 14 Maja 2010 :naughty: spanky i diagnostyka była tylko przez vaga, bez pomiaru na hamowni a jestem pewny, że kreski wyglądały by miodnie co specjalista to specjalista
spanky Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 :naughty: spanky i diagnostyka była tylko przez vaga, bez pomiaru na hamowni a jestem pewny, że kreski wyglądały by miodnie co specjalista to specjalista
mystic.pl Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Opublikowano 14 Maja 2010 Będę miał chwilkę to zrobię logi, aczkolwiek rob555 po diagnostyce ale przed strojeniem powiedział, że jak na tą turbawkę bez strojenia to i tak przyzwoicie pompowała, aczkolwiek oczywiście późno. tu sa moje stare logi przed strojeniem: http://vaglog.rtnet.pl/mystic.pl_12059.html
spanky Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Tylko malpa nie zmiania zdania,aczkolwiek w tym przypadku dalej twierdze ze strojenie nic tu nie pomorze. jak nie pomorze jak pomoglo .... ale ciesze sie ze nie zmieniles zdania ... koncze ta nie rowna walke ... p.s a jak sie nazywa ten co kasuje swoje posty ?
Bieniek Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Będę miał chwilkę to zrobię logi, aczkolwiek rob555 po diagnostyce ale przed strojeniem powiedział, że jak na tą turbawkę bez strojenia to i tak przyzwoicie pompowała, aczkolwiek oczywiście późno. tu sa moje stare logi przed strojeniem: http://vaglog.rtnet.pl/mystic.pl_12059.html Trzeba bylo dac znac.Podjechalbym i mozna by sie pokusic o porownanie.
mystic.pl Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Opublikowano 14 Maja 2010 Trzeba bylo dac znac.Podjechalbym i mozna by sie pokusic o porownanie. No pisałem w grupowym, że będę Szkoda bo jestem ciekawy jak by to wypadło ośka v. quattro. Moja też ciągnie tak wysoko, ale mam wrażenie jakby niuton trochę wolniej opadał. Może to moje subiektywne odczucie. Ile masz przebiegu ? Sztuce mojego ojca właśnie w drodze do Gdańska stuknęło 360kkm a rob powiedział, że wygląda na 170k Pompki od nowości nie zmieniane, ciśnienie dał od ok. 1,5 bara do 1,6 w górnym zakresie, jak dobrze pamiętam. Ogólnie jestem bardzo pozytywnie zaskoczony, bo w porównaniu do mojej 3.0tdi bez wirusa ten 1.9 jedzie nie wiele słabiej
Bieniek Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 A w sumie nie wiem ile mam przebiegu :naughty: W wartosci na liczniku watpie :naughty: Bedziesz w 3miescie niedlugo??
mystic.pl Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Opublikowano 16 Maja 2010 Niestety nie przewiduję, byłem specjalnie na program, zresztą nie jeżdżę tym autem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się