wojciech007 0 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Witam. Proszę o analizę logów. Auto świeżo kupione. Jak dla mnie nie ma mocy. Nie wchodzi też powyżej 4000-4200obrotów. Logi basic settings: Logi dynamiczne: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proton2 0 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Nie jestem ekspertem, ale spróbujmy Nie ma wszystkich logów, ale wygląda na to, że przepływomierz Ci tnie dawki paliwa po całości, co skutkuje także brakiem odpowiedniego parcia na stronę gorącą turbiny i masz niedoładowanie. Zacząłbym od wyczyszczenia przepływki, ew. podmiany na chwilę sprawnej z innego auta. Może też być zapchany katalizator. Gdyby były logi basic settings można by powiedzieć coś bliżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciech007 0 Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Którą grupę BS zamieścić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proton2 0 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Przynajmniej 003 i 011. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciech007 0 Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Nie jestem ekspertem To widac. Turbina nie osiaga ustalonego doladowania dlatego to nie jedzie. Tyle to sam zauważyłem, ale czy problem leży w samej turbinie czy to może przepływomierz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Przeplywomierz na razie zostaw w spokoju. Do sprawdzenia: - przewody ukladu podcisnienia - wymiana lub przedmuchanie sprezonym powietrzem - szczelnosc ukladu dolotowego Zamiesc tez logi Basic Settings - 011,003 i 004. Mozna sprobowac odpiac wydech za turbiną, a przed katalizatorem i zalogowac dynamicznie 011. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciech007 0 Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Zamieściłem logi BS. Nieszczelności w układzie podciśnienia i dolotowym nie zauważyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się