mstan 0 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Witam Pytanie jak w temacie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Podepnij miernik pod akumulator, i sprawdź napięcie na włączonym silniku . Napięcie ładowania powinno wynosić w okolicach 13.8-14,5V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstan 0 Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Witam Nie mogę mam wymontowany alternator. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 To pozostał warsztat w którym naprawiają te rzeczy,zamontują alternator na stole do testowania ,podłączą napęd ,posprawdzają i w razie potrzeby naprawią.Opcja druga włóż go z powrotem do auta i zrób tak jak pisze Iwadrian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mateoos Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Podepnę się pod temat. U mnie jest 13.8...13.9V, nie mam pojęcia, czy wina leży po stronie regulatora, czy też np. jedna z diód zaczyna gasnąć. Da się to sprawdzić bez wyciągania alternatora i wymieniania wszystkiego po kolei? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Podepnę się pod temat. U mnie jest 13.8...13.9V, nie mam pojęcia, czy wina leży po stronie regulatora, czy też np. jedna z diód zaczyna gasnąć. Da się to sprawdzić bez wyciągania alternatora i wymieniania wszystkiego po kolei? to chyba tragedii nie ma jeżeli auto odpala normalnie, wszystko działa o.k to ja bym się nie przejmował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mateoos Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Samochód odpala normalnie, od pierwszego zakręcenia, jednak wóz ma swoje lata i nie chciałbym przyszłą zimą dowiedzieć się, że akumulator jednak woli napięcia powyżej 14V. Lubię, jak w samochodzie wszystko gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Zanieś do elektromechanika niech zrobi test za 30 pln i powie czy trzeba robić czy dać sobie spokój . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Nie trzeba go wyjmować ,wystarczy podjechać a elektromechanik ma narzędzia wystarczające do sprawdzenia akumulatora,alternatora i rozrusznika bez wyjmowania tych urządzeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się