berthold Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 silnik ARL na pompowtryskach 150 kucy pchnięty na 190 po miesiącu wywaliło dziurę w tłoku prawdopodobnie za dużo paliwa podlewane ale mniejsza z tym więc wymiana tłoka no a jak tak no to i wymiana sprzęgła na to z sharana razem z dwumasem bo oryginalne ślizgało ale po składaniu wszystkiego do kupy rożrząd ustawiony na kołki pompowtryski regulowane synchronizacji zrobić nie idzie bo nie pali tylko zapali na 5 sekund i gaśnie wag wywala że G40 co mże być przyczyną ? czujnik sprawny był do końca kabelki nie uszkodzone tylko z tym rozrządem jak to jest bo mi coś się knoci na małym kółku na dole daję na cechę ale ta góra czy ten kołek się wkłada czy trzeba w jakiejś pozycji czyli w jednej tak a np cały obrót nie .gubię się to wag wypluł 1 Fault Found: 19463 - Camshaft Position Sensor (G40): No Signal P3007 - 35-00 - - 16725 Czujnik położenia wałka rozrządu strona 2- zakres/możliwości brak osprzętu / nie związany ze sprzętem proszę o pomoc[br]Dopisany: 09 Maj 2010, 21:29_________________________________________________no to sam sobie odpowiem trochę pużno ale zawsze wyczyściłem z opiłków czujnik G28 na co vag nie wskazywał i auto goli dzięki za wszelką możliwą i wyczerpującą pomoc to mi było potrzebne
SotoM Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 wałek rozrządu - ta blokada koła na wałku ma przejsc przez koło przez otwór w wałku i do głowicy bo jest to blokada wałka rozrządu http://obrazki.elektroda.net/42_1269857620.jpg
ALBINEK Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Jak masz możliwość to podmień ten czujnik położenia wału G40 bo komputer nie wykrywa go.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się