wasermann Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 Witam. Dziś diagnozowałem VW sharana 1.9 tdi 115 PD. Pomagałem kumplowi. Pisałem że nie wstawię logów na forum, ale jest sytuacja awaryjna. Spanky miał racje, że wstawię. W probie dynamiczna raz złapał tryb awaryjny-notfaul. Błąd klasyczny 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - 17965 P1557 462D Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica > podłączenie węża 17965-różnica doregulowania. To z różnych źródeł. Samochód był lekko nie rozgrzany stąd 75,5 C. Na moje oko przepływka tnie dawkę paliwa. EGR w 003 BS po podniesieniu obr. na 1400,ON nie daje dobrej ilości spalin,nie jest całowicie zamknięty i otwarty. Widać to nawet w 003 MB statycznej próbie po dodaniu gazu różnice w poz. 2 i poz. 3-od razu jest wartość ponad 400.Co do błędu kierownice w 011 BS chodzą myślę poprawnie. W próbie dynamiczne następuje lekkie przeładowanie co świadczy o lekko przycinających kierownicach .Jest nie możność ocenienia pracy dźwigni bo skarany mają tak mało miejsca w komorze silnika i wszystko jest bardziej z tyłu. Ale… zobaczcie 011 test dynamiczny, co się dzieje w poz. 2 wartosci map, która chce ECU-jak wariuje rośnie i spada. Co jest? W samochodzie na zimnym i rozgrzanym silniku drży kierownica, deska rozdzielcza silnika, drgania idą po podłodze. Handlarz twierdzi, że każdy diesel tak ma. Temat może znany-poduchy itd., ale czy z logów cos może na ten temat wynikać?I dlatego postanowiłem pokazać logi w celu oceny moich wniosków i wyjaśnienia tego zjawiska? Dodam, że więcej nie wystąpił tryb awaryjny.A gr 023 nie czaje bo nie kumam o co chodzi MB statyczne : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/28117a1bdd248be2.html 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f5c1e7b2809f0db.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e7502f4380325829.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/28f7102c80ada744.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/283f122a33cc19b2.html 007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f80c6b1e68ccee03.html 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d8a07bc81f759a10.html 018 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7728c7de2a13ac32.html 023 BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/15b73b1c52da0426.html 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f436ffa28d511c56.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/43a99379e75cb56d.html 011 MB dynamiczna: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ab0e9500b2abeb59.html 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/063d9b81c7e56c4e.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ee6259cf4fe1ed3b.html 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e1692b785d997372.html 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3a3cc6ce7beed6c5.html 011
przemik Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Turbina nie wyglada zle. Przynajmniej w logach. EGR - nieczynyny lub max zasyfiony. Przeplywomierz jest szrotem. Co do drgan - moga pochodzi o zle ustawionego kata synchronizacji. (brak logu 004 dyn) albo od konczoncego sie koła dwumasowego. Te błedy wracaja po skasowaniu ? Jaki przelot deklaruje handlarz ?
wasermann Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Opublikowano 14 Maja 2010 No błąd nie wrócił.Co do kąta synchronizacji to to też miałem obawy bo najlepiej powinien być na 0. O EGR masz na mysli zawór N18 zabrudzony? no sprzęgło łapię od dołu-jest fantastic-sam się sharanem bujnełem żeby sprawdzić podstawy.Handlarz deklaruje taki licznik 237000 tyś.W 17- instruments gr.002 poz.1 pokazuje o 50 km mniej, ąle sam Bóg wie prawdę o liczniku.Niby vin gość sprawdzał.
przemik Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 EGR masz na mysli zawór N18 zabrudzony Raczej sam EGR. Albo swiruje sam zawór N18. Trzeba obadac.
wasermann Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Opublikowano 14 Maja 2010 Także wskazuje na zawór N18. 003 BS współczynnik otwarcia zaworu hi,hi wskazuje
przemik Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 003 BS współczynnik otwarcia zaworu hi,hi wskazuje Ta wartosc akurat jest OK.
wasermann Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Opublikowano 15 Maja 2010 no może tutaj mamy małą rozbieżność.Nie przepycham się bo fąktycznie masz większe doświadczenie,ale wartość ta otwarcie zaworu powinno być większe,i na off 0.Moje zdanie.Szacuneczek :hi:A... kolega jest jeszcze na forum Audi 80?Ja także mam dwa nicki,obecny i tajny
spanky Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 ten autobus z tym przeplywomierzem to stoi w miejscu ... reszta znosna ... choc podejrzewam ze termostat do wymiany
wasermann Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Opublikowano 15 Maja 2010 No generalnie ekipa (szwagier mechanik i kupujący) pojechali prędzej zobaczyc wizualnie i przejechać się...No nawet idzie,tak mówili :kox:Ale vag nie kłamie.Od razu widać przeplywkę,ale autobus po mojej ocenie z tą przepływką to itak jakoś idzie.Jak ja im tłumaczę,że nowy przeplywomierz to dopiero będzie jazda-nie mogą tego ogarnąć :>Nie pytajcie jak im tlumaczyłem dlaczego przepływka tnie na logach.... [br]Dopisany: 15 Maj 2010, 21:09_________________________________________________Ps. mówiąc idzie- sam jechałem i przeprowadzilem ogólną ocene podzespołów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się