Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL] Prośba o ocenę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Dziś diagnozowałem VW sharana 1.9 tdi 115 PD. Pomagałem kumplowi. Pisałem że nie wstawię logów na forum, ale jest sytuacja awaryjna. Spanky miał racje, że wstawię. W probie dynamiczna raz złapał tryb awaryjny-notfaul.

Błąd klasyczny

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

17965 P1557 462D Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica > podłączenie węża

17965-różnica doregulowania. To z różnych źródeł.

Samochód był lekko nie rozgrzany stąd 75,5 C. Na moje oko przepływka tnie dawkę paliwa.

EGR w 003 BS po podniesieniu obr. na 1400,ON nie daje dobrej ilości spalin,nie jest całowicie zamknięty i otwarty. Widać to nawet w 003 MB statycznej próbie po dodaniu gazu różnice w poz. 2 i poz. 3-od razu jest wartość ponad 400.Co do błędu kierownice w 011 BS chodzą myślę poprawnie. W próbie dynamiczne następuje lekkie przeładowanie co świadczy o lekko przycinających kierownicach .Jest nie możność ocenienia pracy dźwigni bo skarany mają tak mało miejsca w komorze silnika i wszystko jest bardziej z tyłu. Ale… zobaczcie 011 test dynamiczny, co się dzieje w poz. 2 wartosci map, która chce ECU-jak wariuje rośnie i spada. Co jest? W samochodzie na zimnym i rozgrzanym silniku drży kierownica, deska rozdzielcza silnika, drgania idą po podłodze. Handlarz twierdzi, że każdy diesel tak ma. Temat może znany-poduchy itd., ale czy z logów cos może na ten temat wynikać?I dlatego postanowiłem pokazać logi w celu oceny moich wniosków i wyjaśnienia tego zjawiska? Dodam, że więcej nie wystąpił tryb awaryjny.A gr 023 nie czaje bo nie kumam o co chodzi :lol1:

MB statyczne :

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/28117a1bdd248be2.html 000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f5c1e7b2809f0db.html 001

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e7502f4380325829.html 003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/28f7102c80ada744.html 004

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/283f122a33cc19b2.html 007

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f80c6b1e68ccee03.html 013

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d8a07bc81f759a10.html 018

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7728c7de2a13ac32.html 023

BS

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/15b73b1c52da0426.html 000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f436ffa28d511c56.html 003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/43a99379e75cb56d.html 011

MB dynamiczna:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ab0e9500b2abeb59.html 000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/063d9b81c7e56c4e.html 003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ee6259cf4fe1ed3b.html 008

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e1692b785d997372.html 010

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3a3cc6ce7beed6c5.html 011

Opublikowano

Turbina nie wyglada zle. Przynajmniej w logach.

EGR - nieczynyny lub max zasyfiony.

Przeplywomierz jest szrotem.

Co do drgan - moga pochodzi o zle ustawionego kata synchronizacji. (brak logu 004 dyn) albo od konczoncego sie koła dwumasowego.

Te błedy wracaja po skasowaniu ?

Jaki przelot deklaruje handlarz ?

Opublikowano

No błąd nie wrócił.Co do kąta synchronizacji to to też miałem obawy bo najlepiej powinien być na 0. O EGR masz na mysli zawór N18 zabrudzony? no sprzęgło łapię od dołu-jest fantastic-sam się sharanem bujnełem żeby sprawdzić podstawy.Handlarz deklaruje taki licznik 237000 tyś.W 17- instruments gr.002 poz.1 pokazuje o 50 km mniej, ąle sam Bóg wie prawdę o liczniku.Niby vin gość sprawdzał. :wink4:

Opublikowano

EGR masz na mysli zawór N18 zabrudzony

Raczej sam EGR. Albo swiruje sam zawór N18.

Trzeba obadac.

Opublikowano

003 BS współczynnik otwarcia zaworu hi,hi wskazuje

Ta wartosc akurat jest OK. :wink4:

Opublikowano

no może tutaj mamy małą rozbieżność.Nie przepycham się bo fąktycznie masz większe doświadczenie,ale wartość ta otwarcie zaworu powinno być większe,i na off 0.Moje zdanie.Szacuneczek :hi:A... kolega jest jeszcze na forum Audi 80?Ja także mam dwa nicki,obecny i tajny :evil:

Opublikowano

ten autobus z tym przeplywomierzem to stoi w miejscu ... :naughty:

reszta znosna ... choc podejrzewam ze termostat do wymiany :wink4:

Opublikowano

No generalnie ekipa (szwagier mechanik i kupujący) pojechali prędzej zobaczyc wizualnie i przejechać się...No nawet idzie,tak mówili :kox:Ale vag nie kłamie.Od razu widać przeplywkę,ale autobus po mojej ocenie z tą przepływką to itak jakoś idzie.Jak ja im tłumaczę,że nowy przeplywomierz to dopiero będzie jazda-nie mogą tego ogarnąć :>Nie pytajcie jak im tlumaczyłem dlaczego przepływka tnie na logach.... :cool1:[br]Dopisany: 15 Maj 2010, 21:09_________________________________________________Ps. mówiąc idzie- sam jechałem i przeprowadzilem ogólną ocene podzespołów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...