Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Multitronik szarpie przy zatrzymywaniu na zimnym oleju


kurak75

Rekomendowane odpowiedzi

Witam:

Proszę o pomoc jestem zielony co do tej skrzyni nawet nie wiem jak zrobić adaptacje i czy to by pomogło.

Problem polega na szarpaniu w momencie zatrzymywania samochodu na zimnym motorze.Szarpnięcia występuja od samego początku ale są łagodne potem nasilają się a po dalszej jezdzie słabną i znikają powiedzmy po 20 moze 30min.Zaznaczam ze szarpie w momencie prawie pełnego zatrzymania pojazdu.Sprawdzałem na opcji: sekwencyjnej zmianie biegów problem znika nie szarpie samochodem przy zatrzymywaniu.Mechanik wymienił olej weszło go 4,7 litra chociaż w skrzynce jest 7,7litra.Pilnie potrzebna pomoc. ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAG ????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosił bym o uściślenie tego vag... Zależy mi na tym i mam nadzieje ze nie jest to zbyt drogie. :>[br]Dopisany: 18 Maj 2010, 22:46_________________________________________________Sprawdziłem tabliczkę znamionową:

Jest to skrzynia AVF ze sterem GJA

i model 8E2 czyli 7 lamelowa

postaram się dodać zdjęcie tej tabliczki możliwe ze coś zle szczytałem.

Pomóżcie panowie z tym problemem.Z dwa tygodnie najwcześniej mogę go podpiąć pod kompa.

Czy przy wymianie oleju powinno wejsc 4,7litra a reszta zostaje?

QrdKA.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszysykim to silnik masz AVF a oznaczenie skrzyni to GJA. Oznaczenie 8E2 które znalazłeś na wlepce serwisowej dot. wersji nadwozia a nie oprogramowania skrzyni...

Zapraszam do zapoznania się z tematem przekładni bezstopniowej montowanej w Audi:

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_b7_multitronic_encyklopedia-t94996.0.html