playerone Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 witam wszystkich. mam audi a4 b5 1.8 silnik ADR i kupiłem silnik 1.8t APU od passata kompletny ze skrzynia komputerem sterującym itd. czy podczas przekładania silnika może wystąpić jakiś proble, czy może cos nie pasować?? czy wystarczy jak przewożę od tego 1.8t sama głowice z turbo, z kolektorem, z dolotem czy musze cały silnik?? W moim 1.8 komputer pokładowy pokazuje mi spalanie, średnie prędkości itp. a ten 1.8t od passata nie maił takiej funkcji, czy po przełożeniu będzie mi sie na wyświetlaczu pokazywało spalanie.prosze o jakies porady, wskazówki.
sołtys85 Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 Najlepiej jak przełożysz cały silnik bo coś mi sie wydaje, że do 1,8T są mocniejsze materiały użyte typu panewki, wał korbowy raczej w tym silniku jest kuty. Pozatym zmina uszczelki pod głowicą wyjdzie Cie dużo drożej niż podmiana silnika i operacja bedzie szybsza niż podmiana czapki. Koniuecznie musiasz załatwić sobie kompletną wiązkę elektryczną i komputer bo bez tego ani rusz. Jak podłaczysz ten silnik do kompa z fisem to będzie śmigać bez problemu.
playerone Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Opublikowano 23 Maja 2010 mam u siebie rowniez instalacje lpg czy bede musial cos dokupic,jakis inny modół sterujacy czy jakos da sie zaadoptowacto co mam obecnie??
sołtys85 Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 mam u siebie rowniez instalacje lpg czy bede musial cos dokupic,jakis inny modół sterujacy czy jakos da sie zaadoptowacto co mam obecnie?? Jakie podzespoły masz w swojej instalce. jak np. czerwone valdemary to czeka Cie gruntowna modernizacja. Podaj graty jakie tam masz i wszystko będzie jasne.
playerone Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Opublikowano 23 Maja 2010 w sumie to wiem tyle ze to jest sekwencja landirenzo czy jakos tak sie to pisze [br]Dopisany: 23 Maj 2010, 16:50_________________________________________________w sklad instalacji wchodzi reduktorIG1, elektrozawor gazowy Med, elektrowtrryskiwacze RGI, filtr Med, Omegas, zbiornik Bormech,zawor tankowania OMB, wielozawor OMB, obodowa bormech i tyle wiem z papierow ktore od gazu dostalem [br]Dopisany: 23 Maj 2010, 16:56_________________________________________________czy bedzie trzeba rownierz wymienic stacyjke z petla i kluczykiem??
sołtys85 Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 Z tego co podałes to trudno wywnioskować czy elementy podejda z tego co sie rjentuje to rodzajów reduktora IG1 jest aż 4 (trzeba by dokłdneij poszukac w google). Nie orjentuję sie zbytnio w takic instalkach ale wątpie, że ktoś dał aż z takim zapasem mocy reduktor i inne komponenty z ólki takiej jak landi renzo - są poprostu mega drogie. Pospisuj numery z gratów z pod maski i wygoogluj bedzie wszystko jasne
playerone Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Opublikowano 23 Maja 2010 to jest moj parownik E 13 67R-010025 w google jes napisane na jakiejs stronie ze jest on do 200kw[br]Dopisany: 23 Maj 2010, 18:38_________________________________________________wtryskiwacze E13 67R-010233 min 20kw srednie 28kw max 37kw na cylinder [br]Dopisany: 23 Maj 2010, 18:41_________________________________________________cos jeszcze poszukac??
sołtys85 Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 E13 67R-010233 to jest moj parownik E 13 67R-010025 w google jes napisane na jakiejs stronie ze jest on do 200kw[br]Dopisany: 23 Maj 2010, 18:38_________________________________________________wtryskiwacze E13 67R-010233 min 20kw srednie 28kw max 37kw na cylinder [br]Dopisany: 23 Maj 2010, 18:41_________________________________________________cos jeszcze poszukac?? No to jakmasz reduktor do 200kw i wtryski na ponad 200KM to jeszcze na chipa tej instalki starczy. Swoją drogą nieźle ktoś przyinwestował w LPG
playerone Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Opublikowano 23 Maja 2010 to dobrze bo mam zamiar zrobic chipa [br]Dopisany: 23 Maj 2010, 19:08_________________________________________________czy musze cos jeszcze wiedziec waznego przed zmiana silnika??
PARAF Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 Pisaliście o o kutym wale itp... to dobrze bo mam zamiar zrobic chipa [br]Dopisany: 23 Maj 2010, 19:08_________________________________________________czy musze cos jeszcze wiedziec waznego przed zmiana silnika?? upewnij się co do innych podzespołów - np. PÓŁOŚKI 1,8T to 150-180 KM a czasami więcej
playerone Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Opublikowano 23 Maja 2010 to jest silnik od passagta 2000r 135000km przejechane ma 180koni. posiadam komplet czyli silnik oski skrzynia mozna powiedziec ze caly przod paska
playerone Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Opublikowano 23 Maja 2010 cala wiazka z komputerem sterujacym. ogolnie mam jak wspomnialem cale auto jezdzace
Buba Opublikowano 23 Maja 2010 Opublikowano 23 Maja 2010 cala wiazka z komputerem sterujacym. ogolnie mam jak wspomnialem cale auto jezdzace no to wyjmujesz stary i wkladasz nowy
sylwiasty Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Witam! Jak masz dawcę w całości to przekładaj i się nie czaj. Co do instalacji LPG to sprawdź tylko jaki masz kolor na wtryskiwaczach gazowych, czarny to średnie, biały to najwydajniejsze (takie małe zaślepki na każdym wtryskiwaczu w listwie). Jeśli czarne to ewentualnie będziesz musiał zainwestować w nowe białe MED'y, ale tym się na razie nie martw. Reduktor jak najbardziej sobie poradzi.
PARAF Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 cala wiazka z komputerem sterujacym. ogolnie mam jak wspomnialem cale auto jezdzace no to wyjmujesz stary i wkladasz nowy Będzie jeździł latał
szogun0 Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 Tak. Tylko ABS nie będzie gadał, bo sterowniki nie będą chciały się dogadać.
Labiel Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 Ile kosztował cię silnik z całym tym osprzętem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się