Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Zmiana silnika 1.8 na 1.8t


playerone

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich. mam audi a4 b5 1.8 silnik ADR i kupiłem silnik 1.8t APU od passata kompletny ze skrzynia komputerem sterującym itd. czy podczas przekładania silnika może wystąpić jakiś proble, czy może cos nie pasować?? czy wystarczy jak przewożę od tego 1.8t sama głowice z turbo, z kolektorem, z dolotem czy musze cały silnik?? W moim 1.8 komputer pokładowy pokazuje mi spalanie, średnie prędkości itp. a ten 1.8t od passata nie maił takiej funkcji, czy po przełożeniu będzie mi sie na wyświetlaczu pokazywało spalanie.prosze o jakies porady, wskazówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jak przełożysz cały silnik bo coś mi sie wydaje, że do 1,8T są mocniejsze materiały użyte typu panewki, wał korbowy raczej w tym silniku jest kuty. Pozatym zmina uszczelki pod głowicą wyjdzie Cie dużo drożej niż podmiana silnika i operacja bedzie szybsza niż podmiana czapki.

Koniuecznie musiasz załatwić sobie kompletną wiązkę elektryczną i komputer bo bez tego ani rusz. Jak podłaczysz ten silnik do kompa z fisem to będzie śmigać bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam u siebie rowniez instalacje lpg czy bede musial cos dokupic,jakis inny modół sterujacy czy jakos da sie zaadoptowacto co mam obecnie??

Jakie podzespoły masz w swojej instalce. jak np. czerwone valdemary to czeka Cie gruntowna modernizacja. Podaj graty jakie tam masz i wszystko będzie jasne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie to wiem tyle ze to jest sekwencja landirenzo czy jakos tak sie to pisze

[br]Dopisany: 23 Maj 2010, 16:50_________________________________________________w sklad instalacji wchodzi reduktorIG1, elektrozawor gazowy Med, elektrowtrryskiwacze RGI, filtr Med, Omegas, zbiornik Bormech,zawor tankowania OMB, wielozawor OMB, obodowa bormech i tyle wiem z papierow ktore od gazu dostalem :)[br]Dopisany: 23 Maj 2010, 16:56_________________________________________________czy bedzie trzeba rownierz wymienic stacyjke z petla i kluczykiem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co podałes to trudno wywnioskować czy elementy podejda z tego co sie rjentuje to rodzajów reduktora IG1 jest aż 4 (trzeba by dokłdneij poszukac w google). Nie orjentuję sie zbytnio w takic instalkach ale wątpie, że ktoś dał aż z takim zapasem mocy reduktor i inne komponenty z ólki takiej jak landi renzo - są poprostu mega drogie.

Pospisuj numery z gratów z pod maski i wygoogluj bedzie wszystko jasne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest moj parownik E 13 67R-010025 w google jes napisane na jakiejs stronie ze jest on do 200kw[br]Dopisany: 23 Maj 2010, 18:38_________________________________________________wtryskiwacze E13 67R-010233

min 20kw

srednie 28kw

max 37kw na cylinder

[br]Dopisany: 23 Maj 2010, 18:41_________________________________________________cos jeszcze poszukac??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E13 67R-010233

to jest moj parownik E 13 67R-010025 w google jes napisane na jakiejs stronie ze jest on do 200kw[br]Dopisany: 23 Maj 2010, 18:38_________________________________________________wtryskiwacze E13 67R-010233

min 20kw

srednie 28kw

max 37kw na cylinder

[br]Dopisany: 23 Maj 2010, 18:41_________________________________________________cos jeszcze poszukac??

No to jakmasz reduktor do 200kw i wtryski na ponad 200KM to jeszcze na chipa tej instalki starczy.

Swoją drogą nieźle ktoś przyinwestował w LPG :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisaliście o o kutym wale itp...

to dobrze bo mam zamiar zrobic chipa [br]Dopisany: 23 Maj 2010, 19:08_________________________________________________czy musze cos jeszcze wiedziec waznego przed zmiana silnika??

upewnij się co do innych podzespołów - np. PÓŁOŚKI

1,8T to 150-180 KM a czasami więcej :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cala wiazka z komputerem sterujacym. ogolnie mam jak wspomnialem cale auto jezdzace

no to wyjmujesz stary i wkladasz nowy :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Jak masz dawcę w całości to przekładaj i się nie czaj. Co do instalacji LPG to sprawdź tylko jaki masz kolor na wtryskiwaczach gazowych, czarny to średnie, biały to najwydajniejsze (takie małe zaślepki na każdym wtryskiwaczu w listwie). Jeśli czarne to ewentualnie będziesz musiał zainwestować w nowe białe MED'y, ale tym się na razie nie martw. Reduktor jak najbardziej sobie poradzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cala wiazka z komputerem sterujacym. ogolnie mam jak wspomnialem cale auto jezdzace

no to wyjmujesz stary i wkladasz nowy :wink4:

Będzie jeździł latał :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Tylko ABS nie będzie gadał, bo sterowniki nie będą chciały się dogadać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile kosztował cię silnik z całym tym osprzętem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...