marbol 0 Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 proszę o luknięcie fachowym okiem czy mam dobrze ustawiony kąt wtrysku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Kat wtrysku dobry... ale uklad paliwowy - fatalnie zapowietrzony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marbol 0 Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 co to oznacza kolego? w przewodzie z filtra do pompy niema ani jednego pęcherzyka powietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Jesli w przewodach nie ma powietrza...(chociaz na moje oko jest) to zachecam to wykonania pelnej diagnostyki silnika. Bedziemy wtedy mieli jakis poglad na sprawe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marbol 0 Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 bardzo chętnie, już sie robi; statyczne 000 001 003 004 007 013 014 018 dynamiczne; 000 001 003 004 008 010 011 BS 000 003 004 011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DajmlerPL 0 Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Nie wiem jakie dla twojego silnika powinny być korekcje w grupie 13 i 14. Jeżeli takie jak u mnie (-1,5 do +1,5 mg/suw) to masz za wysokie. To mogą być lejące wtryski. Coś się dzieje z tym silnikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marbol 0 Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 oprócz wydadku w ten silnik około 7 tysiaków to nic chyba narazie sie nie dzieje. Po wymianie wałków, hydrauliki, planowaniu głowicy, chciałbym żeby ktoś fachowym okiem zerknął na logi czy wszystko gra, więc proszę o jakieś rozszerzone sugestie jeśli coś widać niepokojącego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simon__75 20 Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Mialem podobny silnik w A6 C5 (AFB)... Równiez podobnie jak i Ty wrzuciłem w mojego rumaka ponad 7tysi. I tak naprawde autko nie jeżdziło :/ bylem na nie sciekły jak cholera. Nie wiem jak u CIebie ale u mnie padła calkiem lewa głowica (wałki sie wysrały) Dzis jest juz ostateczna diagnoza.Umarła głowica od strony kierowcy. Co dziwne... poszly zeby na wałkach rozrzadu....a zawory teoretycznie sa cale. Nie ma na tłokach sladu kontaktu z zaworami. ponizej wrzucam kilka fotek :/ Mam jeszcze pytanie odnośnie tego jak sciagnąć zaznaczona na czerwono rolkę ? Panowie poradźcie co teraz robic z tym fantem??? Jesli poszly zawory...równie dobrze po takim strzale na zeby wałkow mogły sie one same wygiac :/ Czy nie taniej bedzie zakupic innej glowicy niz bawic sie w remont tej ?? Poradzicie cos ? Dorzucam zdjecia glowicy z gory od strony wałków: Popchałem dziada i mam problem z głowy. Sa to strasznie niewdzieczne silniki... mimo iz wielu nie sprawiaja klopotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marbol 0 Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 dzięki za pocieszenie, ale ja potrzebuje fachowej analizy z logów które zrobiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Dwie rzeczy mnie niepokoją w tym aucie: - wysokie korekcje - powinny byc lepsze jak po zapakowaniu nowych walkow i hydrauliki - rozgiełdany kąt wtrysku zarowno w 004 BS jak i w 004 stat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się