Skocz do zawartości

DajmlerPL

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DajmlerPL

Osiągnięcia DajmlerPL

0

Reputacja

  1. Trzeba mieć blokade wału (T10050) i 2 piny blokujące wałki rozrządu. W niektórych silnikach blokada wału to T10100 nie pamiętam w których. Trzeba ściągnąć koło pasowe i osłone rozrządu. Przy pomocy pinów zablokować jeden wałek rozrządu kręcąc wałem korbowym. Poluzować koło na zablokowanym wałku 3x13 i zablokować drugi wałek postępując tak samo, poluzować koło drugiego wałka 3x13. Wsunąć blokadę wału T10050 na koło zębate osadzone na wale. Przekręcić do zablokowania. Jeśli wszystkie 3 blokady są założone dokręcamy ręcznie koła na wałkach rozrządu, wyciągamy blokady i przekręcamy wał korbowy o 2 obroty zgodnie z kierunkiem pracy silnika. Po przekręceniu wkładamy piny blokujące wałki i wał korbowy. Powinny pasować, jeśli nie operacje powtórzyć. Jeśli blokady pasują dokręcamy koła wałków rozrządu momentem 25NM. Po dobrze przeprowadzonej operacji z użyciem właściwych narzędzi i sprawnym napinaczu musi być 0 ewentualnie 0,5. Nie znam innego sposobu.
  2. Przytkany przewód nie jest przyczyną powstawania pęcherzyków powietrza, tylko nieszczelność.
  3. Mam ten sam silnik i jak jest ciepło to kontrolka świec się nie zapala. Im zimniej tym dłużej grzeje.
  4. Po czym można poznać, że termostat do wymiany?
  5. Miałeś robiony rozrząd? Grupa 004 kąt synchronizacji minimalnie odbiega poza tolerancje.
  6. Nie wiem jakie dla twojego silnika powinny być korekcje w grupie 13 i 14. Jeżeli takie jak u mnie (-1,5 do +1,5 mg/suw) to masz za wysokie. To mogą być lejące wtryski. Coś się dzieje z tym silnikiem?
  7. Przyczyną może być nieszczelność układu, kilka pęcherzyków powinno przelewem wypchnąć. A pęcherzyki nie mają prawa dostać się do układu przy poziomie w zbiorniku powyżej 1/4. Może być też zapchany filtr paliwa lub niedrożny przewód i pompa ma kłopot z zassaniem odpowiedniej ilości paliwa przy gwałtownym obciążeniu silnika. Sprawdź czy widać pęcherzyki powietrza w przewodzie do pompy (silnik uruchomiony) Kiedy był wymieniany filtr paliwa?
  8. Darrp uporales sie z tym nawiewem? Kolega ma ten sam blad i identyczne objawy.
  9. Dobrze że już ci śmiga. Ile zapłaciłeś za czujnik? Mój kosztował z audi 45Ł (ok 200PLN) tyle że gaz trzyma mi tylko miesiąc jak by ktoś miał wątpliwości co do błedu to krótki opis poniżej 00819 - High Pressure Sensor (G65): Open or Short to Ground Possible Causes Wiring/Connectors from/to High Pressure Sensor (G65) faulty High Pressure Sensor (G65) faulty Possible Solutions Check Wiring/Connectors from/to High Pressure Sensor (G65) Check High Pressure Sensor (G65) 00819 - High Pressure Sensor (G65): Signal too Low Possible Symptoms Climate Control stuck in ECON Mode Possible Causes Insufficient Refrigerant Pressure Wiring/Connectors from/to High Pressure Sensor (G65) faulty High Pressure Sensor (G65) faulty Possible Solutions Check Refrigerant Pressure Check Measuring Value Blocks (MVB) Check Wiring/Connectors from/to High Pressure Sensor (G65) Check High Pressure Sensor (G65)
  10. jeżeli jest mało czynnika to przy kodzie błędu jest opis: 00819 (G65)słaby sygnał przy niedziałającym czujniku to: 00819(G65) 30-00 przerwa/ zwarcie z plusem
  11. mój avant też ma z tyłu na klapie bąble. Miałem je zamiar zlikwidować żeby ruda nie przegryzła na wylot, ale skoro to aluminium to dam sobie narazie spokój
  12. CWK_S_L_A_Y Ja miałem kłopot z rejestracją, nie dostałem linku aktywacyjnego. Dzisiaj zarejestrowałem się na inny adres email i przeszło. to mój profil na nk http://nasza-klasa.pl/profile/3573508 ja nie moge wszystkich znaleść
  13. Też już dotarłem szczęśliwie do domu dzięki wszystkim za zajebistą zabawe było super, zwłaszcza na kartach :> pozdrawiam i czekam na linki z fotkami
  14. Na stronie BBC przepowiedzieli że w niedziele na karty będzie super pogoda z tym że w UK jak wiadomo pogody nie przewidują tylko zgadują co ma być to będzie, a dodatkowe łachy na karty nie zaszkodzi zabrać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...