Skocz do zawartości

Marekpl

Pasjonat
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Marekpl

Osiągnięcia Marekpl

0

Reputacja

  1. dlaczego uwazasz ze na czarnym pojezdzi dłużej niż na czerwonym ???? chodzi ci o to ze farba odejdzie ??? :polew: :polew: jak narazie nie słyszałem żeby czerwona szybciej odchodziła niz czarna (ale w przyszłości kto wie :>) poprostu wg. mnie czarny fajniej i tak będzie wyglądał niż czerwony i Kolega przemaluje z czerwonego na czarny :> pozd
  2. Shell V-Power. Auto fajnie chodzi, nie kopci, spalanie w normie i oczywiście .....ten przyrost mocy :>
  3. Jak już to wal na czarno, napewno dłużej z takim pojeździsz niż z czerwonym :> Ale z drugiej strony to tylko farba na zacisku jak Ci się nie spodoba to przemalujesz pozd
  4. W moim przypadku raczej to jest związane ze spojlerem, tak uważam. Sprawdziłem jak przylega ramię. Jest ok (jak na moją ocenę), czuć że sprężyna dociska ramię do szyby całkiem dobrze (brak luzu czy jakiegokolwiek monentu bezwładności ramienia). jakieś pomysły na spoiler? Czy poprostu szukać w sklepie spojlera z większą powierzchnią (tylko czy sprzedają różne wielkości?)[br]Dopisany: 15 Kwiecień 2008, 13:04 _________________________________________________Kupiłem właśnie nowe wycieraczki AERO polskiej firmy (28pln w auchan), obie 530mm (nic nie haczy). Guma jest całkiem ok (gruba i przylega dobrze) i spojler jest na całej długości wycieraczki. Jest o niebo lepiej niż przy poprzednich valeo.
  5. A może tak jeden "uczony" z drugim "uczonym" pokusi się o bilans zysków i strat za jazdę po polskich dziurach! Ile uszkodzonych zawieszeń, ile razy policja musiala wyjechać z komisariatu na światłach do wypadku, ile spalin poszło w atmosferę po piątym łataniu tej samej dziury przez drogowcow, ile spalonego więcej paliwa bo trzeba zwalniać i na "trójce" lub "dwójce" jechać przez te dziurawe odcinki itp itd. A te 3/5 żarówki więcej, która mi sie zuzyla i 2L ropy na rok więcej spalonej, to koszt który mogę ponościć na rzecz poprawy bezpieczeństwa. PS A w miastach też sa takie odcinki drogi, które sa często kręte i latem zacienione przez drzewa i wtedy na drodze auto z włączonymi światłami jest dużo bardziej widoczne niż bez. Mozna też zobaczyc jak probują poprawić swoje bezpieczeństwo motocyklisci, oni często na "długich" jeżdzą i faktycznie jak mi tak mrugnie mocne światło w lusterkach wstecznych wiem ze gdzieś zza auta może wyskoczyc nagle motocyklista.
  6. dzięki za linka z listwą. Jeśli znajdziesz ten trójkącik daj znać PW. pozd
  7. No to kolega zapominał że istoty jest równiez dokument poświadczający rejestracje pojazdu Nie jestem pewien ale jeszcze trzeba mieć chyba przy sobie dokument potwierdzający zakup auta, jeśli jest jeszcze na obcych blachach i ubezp. Ja podczas kontroli musiałem takie coś przedstawić
  8. Witam, Mam problem z pęcherzami, które są na listwie na klapie bagarznika nad rejestracją (foto). Nie sądze żeby dało się cos z tym zrobić ale mam pytanie gdzie można kupić taką listwę i jak ją zmienić? Zastanawiałem sie nad jakimś szrotem ale części Audi w takich makretach dawno wykupione są :> Jeszcze podobne bąble mam na tylnych lewych drzwiach na tym trójkącie (foto). Doradźcie gdzie można to kupić, jak zmienić. dzięki, pozd...
  9. Nie możesz dostać mandatu. Jeździłem autem z francuskimi blachami, polskim przeglądem i ubezp i złapali mnie, dostałem mandat za prędkość (kurcze i tak juz hamowałem :> ) Dokumenty były ok i nic sie nie czepiali. Następnie jeździłem 1m-c na niem blachach z niem ubezp i polskim przeglądem, zatrzymali mnie w niemczech i pl i wszystko było ok.
  10. Marekpl

    [ALL] Zapach

    Niezmiennie "Orydżinal Wunderbaum Kokos" :> :> Ale jak sie kokpit czyści jakimś fajnym czyścidełkiem (matowym oczywiście) tez zapach zostaje fajny, tyle że dość krótko. A te zapachy "nowych aut" to sciema jakaś, nowe auta to śmierdzą w środku jak w sklepie rybnym dopóki ich czymś nie popsikają w salonach. Dlatego w automotivie probują produkować takie tapicerki i plastiki aby podczas nagrzewania się lub jakiego kolwiek utleniania się nie śmierdziały tak strasznie tylko były neutralne najlepiej.
  11. Na dłuższą jazdę zdecydowanie lepsze troszke twardsze. Pamiętam w renault miałem mięciutkie fotele, siadało sie jak na poduszeczkę, po mieście był fajne ale po 1000km plecy bolały jak po łamaniu jakims. Natomiast w A4, są troszke twardsze i jak sie wyreguluje wszystkie dostępne opcje włącznie z kierownica i lordozą to jest naprawdę wygodnie i miło. Ale po dłuższej jeździe bez wychodzenia z auta zawsze będzie coś nie tak.
  12. No ale czego nie wiesz? :> oczywiście chodziło mi że fachowcy radzą nowsze/lepsze na tył
  13. No i zbaraniałem jak poczytałem Kupiłem miesiac temu dwie nowe opony i załozylem bez wahania na przód (dwie z tyłu sa nie najgorsze ale maja 2 sezony już) Kierowałem się własnym doswiadczeniem. Przed 2 laty jeździłem autem gdzie opony nie były najlepsze (przód i tył) i pewnego razu na autostradzie poznałem co to aqua-planing, uciekl mi przód! Mało sie nie zesr... w aucie bo praktycznie nic nie mogem zrobić, kierownica poprostu nie reagowała, natomiast tył nie uciekł, nie czułem nadsterowności. Dlatego po tym doświadczeniu wole mieć (jeśli chodzi o lenie to na bank) lepsze opony (nowe) na przedniej osi. Zgodzę się też z kolega który mówił o momencie hamowania i dociążaniu przodu (gdzie jest przecież sporo żelaztwa silnikowego) oraz o ekstremalnych przypadkach gdy strzeli opona, to lepiej z tyłu niż z przodu. Doświadczenia z nadsterownością i podsterownościa mam takie (z zimowych zabaw na pustych parkingach nocą), że poślizg tylnej osi w FWD można próbować opanować i jest to możliwe, natomiast jak slizgnie się przód to pozostaje hamulec w pogłogę i modlitwa. Ale jesli fachowcy mówią, że lepiej lepsze opony na przód... to juz kurczę sam nie wiem. Jak interpretować testy? dla jakich warunków są robione (śnieg, lód, woda, sucha nawierzchnia) i dla jakich opon, zimówki czy letnie? PS na tym zestawieniu przód-nowe, tył-uzywki przejechałem ok 4000km w różnych warunkach (sucho i mokro) i nie miałem niepokojących objawów.
  14. Mam problem z wycieraczka przednią-kierowca. Podczas jazdy z prędkością powyżej 100km/h górna część wycieraczki (3/4) nie zbiera wody (najwidoczniejsze podczas ruchu powrotnego wycieraczki). Nie ma problemu z wycieraczką pasażera. Wycieraczki są nowe (valeo), guma jest ok. Podczas postoju lub wolniejszej jazdy wszystko jest bardzo dobrze, woda jest usuwana dobrze przez obie wycieraczki. Czy złe zbieranie wody przy większych prędkościach może być powodowane zbyt małym spojlerem na wycieraczce co powoduje zbyt maly docisk przy dużych prędkościach? W moim przypadku wycieraczka pasażera ma większy spojler i nie mam z nią problemu nawet przy prędkościach ok 180-200km/h. Czy można dostać wycieraczki ze spojlerami o różnych wielkościach? z góry dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...