Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJL] Przerywa przy przyspieszaniu, gubi moc


adamshimself

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie, szarpie podczas przyspieszania ( 1-2 krótkie szarpnięcia ). Przy każdym kolejnym pomiarze na hamowni ma coraz mniej mocy. To jest wykres z hamowni :

moc.th.gif

Ktoś ma jakieś teorie, co się może dziać? Czy w ogóle warto szukać usterki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam a raczej miałem tak samo, pojechałem do znajomego mechanika i powiedział że albo wtryski albo silnik dostaje za mało powietrza. Wróciłem do domu po drodze zahaczyłem o sklep kupiłem nowy filtr powietrza wymieniłem i już się nie "dławi" może to coś pomoże :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cewki umierają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, zalezy jakie to przerywanie jest - jakby nie bylo iskry? Jakby nie palil ktorys z cylindrow, czy tez jakby nie dostawal paliwa? Moze tylko obroty spadaja lub zbyt wolno, nierownomiernie rosna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, zalezy jakie to przerywanie jest - jakby nie bylo iskry? Jakby nie palil ktorys z cylindrow, czy tez jakby nie dostawal paliwa? Moze tylko obroty spadaja lub zbyt wolno, nierownomiernie rosna?

Dokładnie tak, jak na załączonym wykresie na początku tematu.

Intercooler był zajeb*ny, został przeczyszczony, wyciąłem zaślepki z kratki w zderzaku (najprawdopodobniej po zeszłotygodniowej wymianie mechanik wstawił zderzak od benzyny bez turbo) i subiektywnie jedzie lepiej. W przyszłym tygodniu pojadę sprawdzić na hamownię czy faktycznie jest si.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Nie chcę zaczynać nowego wątku a mam podobny problem, po wymianie rozrządu stracił moc. Nie jest to już to samo auto co przed wymianą. Brakuje mu trochę kucy. Mechanik mówi, że to przepływomierz powietrza, że jest do wymiany - czy to może być to? Jak sprawdzić czy trzeba go wymienić? Pozdr. Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Nie chcę zaczynać nowego wątku a mam podobny problem, po wymianie rozrządu stracił moc. Nie jest to już to samo auto co przed wymianą. Brakuje mu trochę kucy. Mechanik mówi, że to przepływomierz powietrza, że jest do wymiany - czy to może być to? Jak sprawdzić czy trzeba go wymienić? Pozdr. Dzięki

jak spieprzyl rozrząd to niech go poprawi

co wyszło na VAG-u ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam jeszcze nie podłączałem do kompa. Ale tam gdzie wymieniali rozrząd/Car serwis na Dąbrowskiego/ podłączyli i wyszło im że to właśnie przepływomierz, ale czy tak nagle mógł się zepsuć? Jak oddawałem był ok. Sprawdzałem przed kupnem samochodu, wszystkie błędy zostały wykasowane. Kupię na allegro interfejs i będę miał własny - nie bede musiał płacić za sprawdzanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz wtyczke przy przepływomierzu,

moze zle jest załozona albo nie ma zabezpieczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Slyszalem, ze po wymianie rozrzadu przez pseudo-mechanikow auta traca moc, ale dlaczego?

(wg mnie) Chodzi o napiecie paska - musi byc bardzo mocno, sztywno napiety, trzeba bardzo umiejetnie operowac napinaczem. :kwasny:

Dlatego lepej robic samemu, albo oddawac autko do specjalisty, a nie amatora.

Pozdr :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...