adamshimself 0 Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Jak w temacie, szarpie podczas przyspieszania ( 1-2 krótkie szarpnięcia ). Przy każdym kolejnym pomiarze na hamowni ma coraz mniej mocy. To jest wykres z hamowni : Ktoś ma jakieś teorie, co się może dziać? Czy w ogóle warto szukać usterki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maja-m 0 Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Mam a raczej miałem tak samo, pojechałem do znajomego mechanika i powiedział że albo wtryski albo silnik dostaje za mało powietrza. Wróciłem do domu po drodze zahaczyłem o sklep kupiłem nowy filtr powietrza wymieniłem i już się nie "dławi" może to coś pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 cewki umierają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamshimself 0 Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Mechanik mówił, że przyczyna może być gdzieś w układzie paliwowym. Będzie trochę kombinowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_ILES 1 Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Kolego, zalezy jakie to przerywanie jest - jakby nie bylo iskry? Jakby nie palil ktorys z cylindrow, czy tez jakby nie dostawal paliwa? Moze tylko obroty spadaja lub zbyt wolno, nierownomiernie rosna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamshimself 0 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Kolego, zalezy jakie to przerywanie jest - jakby nie bylo iskry? Jakby nie palil ktorys z cylindrow, czy tez jakby nie dostawal paliwa? Moze tylko obroty spadaja lub zbyt wolno, nierownomiernie rosna? Dokładnie tak, jak na załączonym wykresie na początku tematu. Intercooler był zajeb*ny, został przeczyszczony, wyciąłem zaślepki z kratki w zderzaku (najprawdopodobniej po zeszłotygodniowej wymianie mechanik wstawił zderzak od benzyny bez turbo) i subiektywnie jedzie lepiej. W przyszłym tygodniu pojadę sprawdzić na hamownię czy faktycznie jest si. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kandrzej 0 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Witam, Nie chcę zaczynać nowego wątku a mam podobny problem, po wymianie rozrządu stracił moc. Nie jest to już to samo auto co przed wymianą. Brakuje mu trochę kucy. Mechanik mówi, że to przepływomierz powietrza, że jest do wymiany - czy to może być to? Jak sprawdzić czy trzeba go wymienić? Pozdr. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Witam, Nie chcę zaczynać nowego wątku a mam podobny problem, po wymianie rozrządu stracił moc. Nie jest to już to samo auto co przed wymianą. Brakuje mu trochę kucy. Mechanik mówi, że to przepływomierz powietrza, że jest do wymiany - czy to może być to? Jak sprawdzić czy trzeba go wymienić? Pozdr. Dzięki jak spieprzyl rozrząd to niech go poprawi co wyszło na VAG-u ????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kandrzej 0 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Sam jeszcze nie podłączałem do kompa. Ale tam gdzie wymieniali rozrząd/Car serwis na Dąbrowskiego/ podłączyli i wyszło im że to właśnie przepływomierz, ale czy tak nagle mógł się zepsuć? Jak oddawałem był ok. Sprawdzałem przed kupnem samochodu, wszystkie błędy zostały wykasowane. Kupię na allegro interfejs i będę miał własny - nie bede musiał płacić za sprawdzanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 sprawdz wtyczke przy przepływomierzu, moze zle jest załozona albo nie ma zabezpieczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_ILES 1 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Slyszalem, ze po wymianie rozrzadu przez pseudo-mechanikow auta traca moc, ale dlaczego? (wg mnie) Chodzi o napiecie paska - musi byc bardzo mocno, sztywno napiety, trzeba bardzo umiejetnie operowac napinaczem. Dlatego lepej robic samemu, albo oddawac autko do specjalisty, a nie amatora. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się