Marek1980 0 Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Zakładam nowy wątek bo nie znalazłem nic o tym "świsicie" ( przynajmniej nie do B7 2.0 TDi) Mianowice. Chodzi mi o "świst" na postoju . Przy podkręceniu obrotów i puszczeniu pojawia się dziwny świst.Ta Audi to moj pierwsz "tedek" wiec co to jest? ...i czy to jest groźne? bo pewnie to turbinka ;d a turbo mam zregenerowane i logi nic nie pokazały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pukko 0 Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 ucz się silnika, to raczej normalne, ja byłem na początku zdziwiony tym, że szarpie przy zmianach biegów, ale wcześniej nigdy żadnym dieslem nie jeździłem, zatem zanim zaczaiłem, że trzeba trochę przydusić ( a to zupełnie inaczej niż w benzynie) to chwilę to potrwało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sleepknot 0 Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 W różnych silnikach turbo wydaje różne dziwne odgłosy schodząc z obrotów... ;-) Świst to całkiem fajny odgłos w porównaniu np, z rzężeniem... ;-) ale tak właśnie to brzmi bez obciążenia silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek1980 0 Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 aha ..czyli to nic złego że sobie świszczy? a głos przyjemny dla ucha ..nie powiem ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sleepknot 0 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Nic złego kolego ;-) Skoro świszczy i fajnie jeździ to znak, że ma świszczeć ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madas 2 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 a przy jakim przebiegu regenerowałeś Turbinkę i gdzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek1980 0 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 a przy jakim przebiegu regenerowałeś Turbinkę i gdzie ? przebieg około 100000 przez poprzedniego właściciela pewnie...bo "butowal" ją gdy była zimna... a regenerowałem we Wrocławiu http://www.turbojulita.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek1980 0 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madas 2 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 kircze przy 100tys to jak on jeździł ... chyba że ten przebieg nie w pełni prawdziwy .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mireq 1 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 u mnie też jest świst podczas przyspieszania dosyć wyraźny - facet z serwisu turbosprężarek i kolega z aso twierdza ze tak ma być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek1980 0 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 u mnie też jest świst podczas przyspieszania dosyć wyraźny - facet z serwisu turbosprężarek i kolega z aso twierdza ze tak ma być to samo usłyszałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się