TomaszM Opublikowano 21 Lipca 2007 Opublikowano 21 Lipca 2007 Witam!! mam problemy z LPG marki landirenzo omegas sekwencja. Wszystko przez 2 latka było oki dopóki nie nastał okres wymiany filtrów i regulacji instalacji. Przed przyjazdem na serwis oczywiście autko chodziło idealnie i wymieniłem świece na nowe takie jak powinny być platynowe PFR6Q na tydzien przed regulacją. Autko przez tydzień jeździło git aż po regulacji rzekomo wgraniu nowego programu i wymianie filtrów po upływie 2 dni od wymiany auto zwariowało. Na wolnych obrotach na benzynie wszystko gitara jak przełącze na gaz auto na wolnych podryguje jest to wyczuwalne w kabinie ponadto z rury idą taki cichutkie kichnięcia, poza tym gaz na wysok. obrotach działa normalnie i nic poza tym się nie dzieje. czyli tylko duże drgania na wolnych ale co ważne wskazówka obrotomierza nie wariuje tylko stoi w miejscu. Różne były opinie o tych objawach że to złe świece - włożyłem poprzednie ten sam objaw, - że to rzekomo cewki zapłonowe padają i gaz już to wyczuwa a benyna nie jednak przełożyłem na moment cewki z takiego samego modelu jak mój i bez zmian, - popodpięciu do komputera wykresy wychodzą idealnie na LPG Omega i właśnie ostatnia opinia o którą chciałem zapytać bo mnie załamała że to rzekomo walnęła listwa wtryskowa lub jest zabrudzona? co wy na to ?? to coś kosztuje ok 500zł podobno ktoś to czyści ?gdzie i za ile? czy miał ktoś podobny problem proszę o pomoc Tomasz M Uzupełnij profil [spedyt]
mateogda Opublikowano 21 Lipca 2007 Opublikowano 21 Lipca 2007 Jeżeli auto przestalo chodzić po zmianie softu to może należałoby wrócić do poprzedniego? Co do wtrysków, zanim je wymienisz poszukaj kogoś kto je sprawdzi. Regulacja wydatku wtrysków lub chociaż samo sprawdzenie napewno będzie tańsze od nowej listwy.
tanaka Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 odrazu mówię że nie jestem specjalistą.. Drgania silnika najprawdopodobniej spowodowane są niedziałaniem jednego z cylindrów. Na wstępie proponuję jakimiś kombinereczkami lekko pozaciskac przewody gumkowe za wtryskiwaczami w czasie pracy. Jeżeli zaciskasz przewodzik i silnik przygasa to OK, ale jeśli zaciskasz go lekko i nic się nie zmienia , oznacza to ze cylinder do którego on prowadzi nie pali. Proponuję to sprawdzic, kilka minut roboty... wtedy dopiero można powiedzieć coś więcej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się