Gość nuti Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Jak w temacie koledzy, silnik zimny pali na dotyk, jak jest zagrzany to jak zakrótko przytrzymam kluczyk to zapali jakby nie na wszystkie gary, silnik nie lapie obrotów i szarpie. Gdy dłużej trzymam kluczyk przy zapalaniu to jest wtedy OK. Tak ma być ? cy coś nie tak Acha pod VAG-iem wszystko wyszło ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebMis 0 Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Acha pod VAG-iem wszystko wyszło ok rozumiem że kąt wtrysku i temperatury sprawdzone? czy tylko sprawdzone były błędy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nuti Opublikowano 22 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Kąty i temperatura bez zarzutu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 jezeli wszsytko OK ... (czujniki temp itp ) to z Twojego opisu wynika ze to najprawdopodobniej pompa wtryskowa zaczyna opuszczac swiat zywych .... ale wymiana pompy albo korekta software'owa .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 lepiej i taniej bedzie jak zrobisz myk w sofcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nuti Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Hmmm no to mam problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasssw 1 Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 zacznij od wymiany filtrów bo wspominałeś ze dawno nie wymieniane, a w ostateczności szykuje sie wycieczka do W-wy do Rogala on znajdzie lekarstwo na bolączkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nuti Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Do Rogala to ja i tak będe musiał jechać z moją . Teraz wymienie filtry i przy okazji olej :oklaski: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaster99 1 Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 moj brat mial identyczny problem w golfie IV tdi 90ps... wymienil akumulator, zrobil nawet glowiczke(bo mu nawciskali pier**l) , grzybal nawet przy rozruszniku.......okazalo sie ze wystarczylo soft "poprawic" , nie dam siebie glowy uciac ale poszlo o dawke paliwa na rozruchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzo-Dzo 0 Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Nuti ja cos takiego mialem w Vicie to wymieniłem wtryski i juz było git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nuti Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Dzo Dzo ty mnie wtryskami nie strasz kurde, jak bym juz miał wtryski wymienic to już pod AWX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się