[B5 AHU] Prośba o analizę logów

    16 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Przepływa chyba zdechła, albo bardzo zapchany filtr powietrza. Ale to niech mądrzejsze głowy ocenią ;)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    cos z doladowaniem nie tak jest przeladowanie,bledy wyskakuja jakies?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    wyskakują ze nastepuje przeładowanie

    bład 17965

    czy to moze byc czujnik n75 ? czy moze jakas nieszczelnosc filtry wszystkie mam powymieniane na nowe

    bardzo prosze o pomoc bo nikt nie wie o co chodzi?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    AHU czy AHH,narazie N75 wykluczam sprawdz wezyki podcisnieniowe

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Sprawdz czy zawór upustowy pracuje prawidlowo...

    PS

    Pamietaj aby na przyszlosc zamieszczasz komplet logów.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    i jak ktos moze odkrył co moze byc przyczyną zamulenia auta

    czytales watek ze zrozumieniem ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    tak,moze on nie upuszczac cisnienia i z tad przeladowanie :) :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    to teraz mam takie pytanko gdzie ono sie znajduje w wersji 1.9 tdi model AHU [br]Dopisany: 05 Czerwiec 2010, 11:14_________________________________________________Juz wiem gdzie sie znajduje zawór. W celu sprawdzenia moge podmienic z audi 110 koni ? czy musi byc od audi 90 konnej ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    z 90koni wes,bo w 110 inne turbo

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    A wiec u mnie problem rozwiązany zapchany jeden z wezyków. Tylko dziwi mnie ze tak dobrze szedł na innych biegach nie mulił sie na 2 nawet do 4,5 tys obrotów dopiero na 3 biegu przy 4 tys obrotów. Czy związane to było z wiekszym obciązeniem silnika ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Tak moglo to byc przyczna twoich problemow

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    dzieki za pomoc i ludzi z podobnym problemem zapraszam do zadawania pytan moze w czyms pomoge

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy