bipi555 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Witam, mam prośbę do znawców, czy autko jest zdrowe i nadaje sie do chiptuningu , silnik AVB , zrobiłem logi statyczne i dynamiczne , prosil bym o opinie ,czy jest wszystko ok i czy juz ktos wczesniej nie wtykał tam paluszków: dziękuję Statycze: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/bipi555_14192.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/bipi555_14193.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/bipi555_14194.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/bipi555_14195.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/bipi555_14196.html Grupy: 018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/bipi555_14197.html Dynamiczne: Grupy: 000,001 - http://vaglog.rtnet.pl/bipi555_14202.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/bipi555_14203.html Grupy: 004,008 - http://vaglog.rtnet.pl/bipi555_14204.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/bipi555_14205.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/bipi555_14206.html zapomnialem o pozycji 013 juro dodam .. zrobilem takze logi na pomiar czujnika plynu ktory wymienilem 3 dni temu : silnik zimny przed rozruchem: Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/bipi555_14207.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/bipi555_14208.html na rozgrzanym: Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/bipi555_14209.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/bipi555_14210.html
bipi555 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2010 Zrobilem dzis jeszcze pozycje 013 w statycznych: Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/bipi555_14233.html oraz Basic Settings: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/bipi555_14235.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/bipi555_14236.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/bipi555_14234.html
marewel Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Cos nie halo z turbina jak pisał przedmówca.
bipi555 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2010 jak tego jest przyczyna ??? raczej podczas jazdy nic zlego nie wyłapuje , i nie mam zadnych bledow, mozesz blizej wyjasnic>??
Piotrek98igo Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 przeplywka ok,lekko ci sie kierownice w turbo przycinaja,jak masz kata to wywal
bipi555 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2010 przeplywka ok,lekko ci sie kierownice w turbo przycinaja,jak masz kata to wywal jak wytne kata ,to nie bedzie wywalac bledow ?? sa jakies jak to zrobic ?? swego czasu dokladalem plecionake w pasku bo mi drgania na bude przenosilo , ale kata jeszcze nie usuwalem , sa jakies fotosy tego zabiegu ??
aju Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 błędów nie będzie, zabieg prosty, nie iwem czy są foty do b6 ale zabieg wygląda jak w B5 a zasada jest ta sama
M_ILES Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Panowie, jak to zrobic, i jaki bedzie efekt? (DIY mechanik da rade sam w garazu?) :>
bipi555 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2010 po błędów nie będzie, zabieg prosty, nie iwem czy są foty do b6 ale zabieg wygląda jak w B5 a zasada jest ta sama poszedłem na łatwizne ,i zamowilem zamiennik od kolegi Gruchota, znizka 20 zeta dla klubowiczow :>, jak zamontuje to dam znac jak biega, dzieki za podpowiedzi P.s i chcialem jeszcze wiedziec , czy po pomiarach widac jakąs wade termostatu ????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się