tommypol 0 Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Witam zaczeło sie od zapalenia kontrolki ESP po krótkim czasie zgasła jednak po tygodniu zapaliła się znowu i świeci cały czas, ponadto czasami pali się kontrolka ESP, vag pokazuje błąd: czujnika kąta skrętu kierownicy (napięcie poza zakresem), nic nie było wcześniej robione. Po całym dniu u mechanika i robieniu adaptacji deska rozświeciła jeszcze bardziej o kontrolkę hamulca na cały Fis. Na drugi dzień powtórka u mechanika i po skasowaniu błędów kontrola hamulca zgasła. po drugim odpaleniu silnika znowu choinka na desce. Mechanik radzi kupić taśmę poduszki na kierownicę gdyż czujnik skrętu cały czas pokazuje 0 stopni. Płyny są w normie, hamulce sprawne jednak wkurza mnie to miganie a mam pilny wyjazd. pyt. czemu żaświeciła kontrolka hamulca? i czy taśma mogła sie sama uszkodzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 może podałbyś dokładny błąd ? Ja miałem kiedyś taki : 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30, ale zniknął sam. Mogą być jeszcze takie : 00778 Steering angle sender -G85, No communication 00778 Sender for steering angle -G85, no or wrong setting 00778 Sender for steering angle -G85, Mechanical fault 00778 Steering angle sender -G85, Implausible signal 00778 Steering angle sender -G85, defective 02557 - Installation Position of Steering Angle Sensor Ale nie bardzo widzę "napięcie poza zakresem" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommypol 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Autko zostało uleczone niestety skończyło sie na wymianie taśmy poduszki na kierownicy na której znajduje się czujnik kąta skrętu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Autko zostało uleczone niestety skończyło sie na wymianie taśmy poduszki na kierownicy na której znajduje się czujnik kąta skrętu ok, ale moze napisalbys ile kosztowalo, numer czesci moze, czy robione bylo ponownie ustawienie tego czujnika.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommypol 0 Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udało mi sie kupić taśmę 8E 0953541 C za stówkę, drugą zapłaciłem za założenie i wgranie sterowników może sporo ale za to zero błędów i niepożądanych kontrolek na pulpicie bardzo Ci wszyscy dziękujemy :th: [pre_pl] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuNaTi 0 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 a jaki blad o tym informowal 01826? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basen 0 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 ja juz nie wiem czemu 3 razy tasme wymienilem 2 razy z powodu ESP i raz poduszka. Nie mam pojecia dlaczego one tak ida. Moze mi ktoc to wyjasni. Jedna sie kiedys "ukrecila" na maxa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Pewnie ktoś je nieumiejętnie zakłada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basen 0 Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 a co to jakas wielka filozofia?? wystarczy podpiac wtyczke i juz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazuyaet 0 Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Witam Ja też kiedyś miałem podobny problem w Seacie Toledo II, cały czas świeciła sie kontrolka ESP. Po ustawieniu zbieżności przestała świecić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tommypol 0 Opublikowano 18 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Nie pamiętam jaki numer błędu był wyświetlany, istotne było, że kręcenie kierownicą nie powodowało zmiany stopnia skrętu, na komputerze cały czas była wartość "0". A tak po prawdzie spokój miałem przez pół roku, w lutym zaświeciła lampka od poduszki, (problemy z zasilaniem poduszki kierowcy), kasowanie błędu pomagało na 1-3 dni. Dobrze, że miałem starą oryginalną taśmę którą założyłem, przekładając tylko moduł czujnika kąta skrętu kierownicy, i na razie mam spokój. Jak napisał Basen coś jest nie tak z tymi taśmami, zwłaszcza, że tam nie ma się co psuć np. w czujniku jest kilka fotodiod i LEDów niby niezniszczalnych elementów. Myślę, że problem leży na łącznikach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuNaTi 0 Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 czy problem z pompa wspomagania, moze miec na to wplyw?[br]Dopisany: 18 Marzec 2008, 20:42 _________________________________________________w sensie na tego typu blad na komputerze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oskaritto Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 a jaki blad o tym informowal 01826? czesc! ja mam wlasnie tego typu problem pojawia sie blad 01826 a pod nim 00778 ;/ znasz odpowiedz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się