Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] wymiana oleju a4 1.8


tomek25

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie moze to pytanie jest banalne ale co ile km. powinno sie wymieniac olej w silniku po 150tys km. ? Mam w swojej zalany Mobil polsyntetyk ale zastanawia mnie czemu jak odkrece korek od wlewu oleju to jest max nagaru :shocked:dodam ze autko mam od stycznia i podejrzewam ze byl lany kiepski olej. Moze ma ktos z was sposob na ten nagar??????? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie moze to pytanie jest banalne ale co ile km. powinno sie wymieniac olej w silniku po 150tys km.

olej zawsze wymieniasz co najwyzej po 15 tys, ja wymieniam zawsze po 10tys, ale do 15 jest norma, i nie ma to znaczenia czy twoje autko ma przejechane 150tys czy 100, czy 200tys.

Mam w swojej zalany Mobil polsyntetyk ale zastanawia mnie czemu jak odkrece korek od wlewu oleju to jest max nagaru :shocked:dodam ze autko mam od stycznia i podejrzewam ze byl lany kiepski olej. Moze ma ktos z was sposob na ten nagar?????

Wydaje mi sie ze nagar to normalna rzecz ja tez mam go ale minimalnie, i chyba rodzaj oleju nie ma az tak duzego wplywu na nagar, moje autko odnowosci smiga na mobil 1 pelen syntetyk. To dobry olej a i tak nagar w min. ilosciach wystepuje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kaziu_Wichura
a oliwe wymieniam co 5 tyś.

trochę za szybko ale to twoje pieniądze.

zastanawia mnie czemu jak odkrece korek od wlewu oleju to jest max nagaru

może wcześniej miałeś (nie daj Boże) zalany mineralny i teraz kisielek ci się zrobił. U mnie żadnego nagaru nie ma, z tą różnicą, że ja nie zalałbym innego oleju niż syntetyczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moje pytanie brzmi, gdzie po odkreceniu korka widzisz nagar? Jezeli na dnie to to nie nagar tylko czarna oslona walka, a jezeli na sciankach z boku to faktycznie masz brudny silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moje pytanie brzmi, gdzie po odkreceniu korka widzisz nagar? na sciankach z boku . az taki chropowaty moim zdaniem syf. tak jak mowisz podejrzewam ze zalal ubytek lub caly silnik mineralnym.bede zmienial olej czesciej moze wyplocze. albo moze macie inny sposob aby zlikwidowac nagar . ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze macie inny sposob aby zlikwidowac nagar . ?

Nie śpiesz się tak z jego usuwaniem bo możesz "wylać dziecko z kąpielą" i rozszczelnić wszystkie uszczelki i ciśnienie w cylindrach i będziesz dolewał 1 l na 100 km. Zostaw jak jest i lej półsyntetyk. Jak się nie popsuło to nie naprawiaj, bo spiepszysz przy okazji inne rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a oliwe wymieniam co 5 tyś.

takich rzeczy to ty nawet nie pisz bo jeszcze ktoś się tym zasugeruje i będzie wymieniał olej co 5 klocków i zajedzie silnik.najbardziej odpowiednim przebiegiem jest 10.000 tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a oliwe wymieniam co 5 tyś.

takich rzeczy to ty nawet nie pisz bo jeszcze ktoś się tym zasugeruje i będzie wymieniał olej co 5 klocków i zajedzie silnik.najbardziej odpowiednim przebiegiem jest 10.000 tyś.

Czemu uwazasz ze tak czesta wymiana sprzyja zajechaniu silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wymieniam co 10.000 i tez wlewałem ostatnio pólsyntetyk mobila 10W-40, a mam taki sam silnik jak ty tomek25 a przejechane mam 154,500 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...