mlodysowa 0 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Witam od 3 dni borykam się z proplemem trudnego odpalenia autka z rana a jak już załapie to z 5 s niechce wejść na obroty a jak już wejdzie to kopci jak parowóz puźniej przez cały dzionek jest ok pali od pierwszego nie kopci. Spadku mocy ani ubytku oleju na bagniecie nie zauważyłem co to znowu może być ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janSerce 0 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 BYŁO!!! nawet nie dawno był wątek na ten temat http://www.a4-klub.pl/smf/b5_abc_ciezko_odpala_zimny_silnik-t17930.0.html -najpierw vag! - prawdopodobnie do wymiany czujnik temp cieczy chłodzącej - reset kompa (rozłącz aku na 10min) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek79 2 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Obstawiam uszkodzaną uszczlkę pod głowicą. Ciecz chłodząca dostaje się do komory spalania. Jak stoi przez noc to zdąży nalecieć, cieżko odpalić a jak odpali to zakopci solidnie. W ciągu dnia jak jeżdzisz to nie zdąży nalecieć tyle co przez noc i łatwiej zapala. Nie zauważyłeś ubutku cieczy chłodzącej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dardit 0 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Gdzie ten czujnik temp. cieczy jest ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_ILES 1 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Jaki kolorek tego dymu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodysowa 0 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Przepraszam że odkopuje posta ale dziś udało mi się podpiąć vaga i mam taki błąd 522 czujnik temperatury cieczy chłodzącej G62. olo~666 miałeś racjędodam jeszcze że dziś rano przy zimnym silniku gdy sprawdzałem na klimatroniku pozycje 50ą czyli temp silnika miał on 26 stopni a na termometrze 14,5 . i takie pytanko do obeznanych w ABC gdzie jest ten czujnik i jak się do niego dostać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 czujnik temperatury jest z tylu silnika po lewej stronie jak stoisz przodem do auta,musisz zdjac rure dolotu powietrza! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodysowa 0 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 a jakiego koloru on będzie ? jaki proponujesz zakupić ? trudno się do niego dostać ? sory że tyle pytań ale nie mam garażu i będe działał pod blokiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janSerce 0 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/83d6f7009b029d8b.html nr 3 na zdjęciu, najlepiej weź czujnik ze sobą do sklepu i próbój kupic z tym samym numerem czujnik temperatury jest z tylu silnika po lewej stronie jak stoisz przodem do auta,musisz zdjac rure dolotu powietrza! z tej strony jest czujnik temp do zegarów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Hmm a kto ci tak powiedzial ze tylo od zegarow?,umnie jest czujnik z 4 przewodami tylko jeden i od ecu i od zegarow,2 czujniki sa chyba w 2.8 tak jak na zdjeciu,czujnik jest wlozony w metalowa rure pzypiety zabezpieczeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodysowa 0 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 a więc który to będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 wez zobacz czy masz dwa czy jeden z tylu silnika,jak masz jeden to OK-wymien go,jak masz dwa to wez odlacz jeden i drugi i zobacz czy wskazowka spadnie na liczniku,wymien ten co nie jest od licznika tylko od ECU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się