Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Wartość spalin przy przeróbkach /uk/


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tak sobie pomyslalem ze podziele sie informacja po pomiarach w zwiazku w wprowadzonymi zmianami.

Wiec zaczolem wproadzanie modow do mego autka z czym pojawily sie pytania, otoz ciekawilo mnie czy zmiana turbo i kolektora oraz wykluczenie EGR nie pochowa moich przegladow i tu z jakim wynikiem wyszle

test- 0.9 przy normie do 3.0

teraz pojawilo sie pytanie czy moze program i wywalenie kata dalej utrzyma mi silnik na pozimie zeby przeglady przechodzil albo moze ktos z takimi przerobkami moglby sie podzielic taka informacja to bym byl bardzo wdzieczny.

Opublikowano

na MOT-cie,pierwsze co robią,to sonda idzie w tłumik-więc zapomnij o wycięciu katalizatora-nikt nie podbije w legalny sposób,co do reszty modyfikacji-problem może sie pojawić przy potencjalnym wypadku i opinii biegłego Rzeczoznawcy,który po wstępnych oględzinach silnika- w sposób jednoznaczny stwierdzi modyfikacje w Ubezpieczalni ,czego efektem będzie niewypłacenie ubezpieczenia,jeśli nie będą ujęte w polisie,jako dodatkowy upgrade

Opublikowano

co do pomiaru to uzylem w pracy sprzetu na ktorym robimy mot a co do ubezpieczenia to ostatnio powiedzialem im o dystansach i w wyniku musialem doplacic 29 funcikow teraz sie zastanawiam ile moge wywalic zanim dojde do max spalin a co do normy mala poprawka 3.0 jest dla sinikow bez turbo 3.5 dla turbo wiec ja z moim 0.9 sie ciesze tylko ciekawe co wyjdzie po virusie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...