kris_lpgcars Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 tak sobie pomyslalem ze podziele sie informacja po pomiarach w zwiazku w wprowadzonymi zmianami. Wiec zaczolem wproadzanie modow do mego autka z czym pojawily sie pytania, otoz ciekawilo mnie czy zmiana turbo i kolektora oraz wykluczenie EGR nie pochowa moich przegladow i tu z jakim wynikiem wyszle test- 0.9 przy normie do 3.0 teraz pojawilo sie pytanie czy moze program i wywalenie kata dalej utrzyma mi silnik na pozimie zeby przeglady przechodzil albo moze ktos z takimi przerobkami moglby sie podzielic taka informacja to bym byl bardzo wdzieczny.
domjenick Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 na MOT-cie,pierwsze co robią,to sonda idzie w tłumik-więc zapomnij o wycięciu katalizatora-nikt nie podbije w legalny sposób,co do reszty modyfikacji-problem może sie pojawić przy potencjalnym wypadku i opinii biegłego Rzeczoznawcy,który po wstępnych oględzinach silnika- w sposób jednoznaczny stwierdzi modyfikacje w Ubezpieczalni ,czego efektem będzie niewypłacenie ubezpieczenia,jeśli nie będą ujęte w polisie,jako dodatkowy upgrade
kris_lpgcars Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2010 co do pomiaru to uzylem w pracy sprzetu na ktorym robimy mot a co do ubezpieczenia to ostatnio powiedzialem im o dystansach i w wyniku musialem doplacic 29 funcikow teraz sie zastanawiam ile moge wywalic zanim dojde do max spalin a co do normy mala poprawka 3.0 jest dla sinikow bez turbo 3.5 dla turbo wiec ja z moim 0.9 sie ciesze tylko ciekawe co wyjdzie po virusie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się