Saritankian 0 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 witam mam AFN ka zrobionego na 162 KM i 350nm niedawno zauważyłem że kapie mi paliwo spod auta, niestety z góry nic nie widać wszystko suche pozatym samochód normalie pali normalnie jeżdzi tyle że kapie spod niego ...mozna powiedzieć ze kapie od spodu pompy po kolektorze lub okolicy... co moze byc przyczyną ? może lepiej dać ją przerobić na 11 stke? jeśli tak znacie kogoś w okolicy katowic kto by się odpowiednio zaopiekował moim samochodzikiem??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mich65 1 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Ojciec ma Audi B5 z silnikiem AHU i tez mu ciekła pompa. Kapiąca ropa spadała na gumowy waż od wody (taki trójnik jest) i waż pękł. Nowy waż 80 zł. Ojciec rozwiązał problem poprzez usługę uszczelniania pompy i po uszczelnieniu regulacja. Koszt takiej zabawy na pomorzu za górną część pompy 150 zł. Jest jeszcze możliwość że z dolnej części cieknie ale to rzadko się zdarza, raczej z górnej części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saritankian 0 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 jak znajde chwile wyrzuce osłone spod silnika i wtedy cos więcej napisze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrog 1 Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Ojciec ma Audi B5 z silnikiem AHU i tez mu ciekła pompa. Kapiąca ropa spadała na gumowy waż od wody (taki trójnik jest) i waż pękł. Nowy waż 80 zł. Ojciec rozwiązał problem poprzez usługę uszczelniania pompy i po uszczelnieniu regulacja. Koszt takiej zabawy na pomorzu za górną część pompy 150 zł. Jest jeszcze możliwość że z dolnej części cieknie ale to rzadko się zdarza, raczej z górnej części. u nie identyczny przypadek. Właśnie jestem umówiony na uszczelnienie. Napisz czy nic się nie dzieje - pompa sucha?. Pompiarz mówił, że najpierw uszczelni górę /za 150 zł/ a jak to nie pomoże to cała do roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Może być ze z czasem po uszczelnieniu góry ropa pójdzie dołem. Gdy silnik się nagrzeje najprawdopodobniej już wam nie będzie ciekło bo guma mięknie ale sprawdźcie Na allegro są uszczelki boscha pod nastawnik i dekielek koszt 25 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-trn 0 Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Ja mogę powiedzieć ze swojej strony że nie opłaca się robić tylko góry. Zrobiłem górę zapłaciłem 130 zł i po pewnym czasie okazało się że leci z dołu. Wiadomo że to jest jakiś koszt np na kujawach od 300-400 zł za regeneracje i uszczelnienie pompy ale się opłaca i będzie spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się