spetsnaz Opublikowano 29 Czerwca 2010 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Witam! W najbliższym czasie zabieram się za swap silnika w moje A4. Jako, że leciwy 1Z przejechał już swoje km zamierzam zamienić go na silnik AVG. Dawca już w garażu, poliftowy anglik z 2000r. Auto jest kompletne, więc nie powinien mnie zaskoczyć brak którejś z części. Wstępnie zamierzam przełożyć i skrócić całą wiązkę silnika na AVG z konieczności zastosowania innego MAF`a oraz nowego ECU. Najbardziej jednak zastanawia mnie połączenie nowego ECU z autem. Będę wdzięczny za informacje na jakie problemy mogę się natknąć i na co zwrócić szczególną uwagę. Jeżeli ktoś z Was posiada rozpiskę pinoutów w ECU będę wdzięczny.
seba1-2 Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 robert jeśli kostki ci nie podejdą a podejść powinny bez żadnej kombinacji to obcinasz swoje i lutujesz do nich kable zgodnie z kolorami w nowej instalacji
Timo777 Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 Nie lepiej zrobić od razu SWAPa na jakiegoś PDka??
spetsnaz Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Opublikowano 19 Lipca 2010 Nie lepiej zrobić od razu SWAPa na jakiegoś PDka?? Nie lepiej, bo mam już dawcę.
slepy Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 ile Cię wyszedł silnik do przeszczepu, może być PW
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się