Skocz do zawartości

Timo777

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Timo777

Osiągnięcia Timo777

0

Reputacja

  1. Pomysl bardzo dobry, pytanie tylko, czy chcesz swieze i drogie auto rozbebeszac. Kazde mocne auto zagranica to wlasnie VR ostatnio... Ty tez widze robisz SWAPa do swojej A4. A nie wolaleś zapodac jakiegoś VRa?? Silnik ma podobny potencjał do 2,7 a duzo mniej problemów przy robieniu modów. Jedna głowica, jedno turbo, mniej rur do IC itp..
  2. Dokładnie, jak soft bedzie porzadnie zrobiony to auto i DPF po programie bedzie sie zachowywał tak samo jak w serii.
  3. Silnik w moim aucie troche jest zakatowany. Mam drugie auto jest to Ibiza z 2003 roku 1,9PD 130Km po modach na 200km i duzo lepiej jeździ od Esy. Ostatnio byłem na hamowni i wyszło niecałe 290KM dlatego mysle żeby srobić SWAPa. Na modyfikacje nie chce wydać więcej jak 20-25 patyków. Ale interesuje mnie czy to w ogóle jest do ogrnięcia???
  4. Mam obecnie silniczek 4,2 V8, jest to wielki kloc z którym nie da się już więcej nic zrobić. No może po za kompresorem którego nie biore pod uwage. Myśle nad wrzuceniem do swojego auta silnika R32 i zaturbienie go. Silnik ten jest bardzo fajny do modyfikacji. W łatwy sposób można z niego wyciągnąc 450-500Km. Co myślicie o takiej modyfikacji czy warto się w to bawić.
  5. Nie lepiej zrobić od razu SWAPa na jakiegoś PDka??
  6. Timo777

    [B7 BRD] Chip tuning

    A ja myśle żebyś najpierw pojechał do tego gościa co zaczął modyfikaować twoje auto żeby poprawił program. Jak już będziesz po korekcie to zloguj auto dynamicznie i wrzuć logi na forum żeby było widać czy wszystko jest już tak jak być powinno. Auto po dobrze zrobionej moyfikacji powinno kopcić porównywalnie do serii.
  7. Timo777

    [B5 AJM] Chip w AJM

    jak najbardziej popieram Zawsze mozna zrobić program gdzie będzie 170km i też płaskie 360Nm wtedy moment będzie robił jeszcze większą robote bo w górnym zakresie obrotów będzie go wicej.
  8. Timo777

    [B5 AJM] Chip w AJM

    Jak silnik zdrowy to zmiana turbosprężarki na AWX powinna dać koło 10-15 Km więcej.Korzyścią też będzie to że turbo będzie pracowało praktycznie na seryjnym doładowaniu czyli koło 1,35-1,4 bara.
  9. Dla VNT15 takie ciśnienie jest już sporo za duże, max dla tej turbiny to 1,25 bara. Jak chcesz więcej dmuchać to montuj od razu turbo GT1749VA wszystko zalezy w jakim przedziale obrotow ... w niektorych autach to turbo seryjnie dmucha ~1,3 bar ... Oczywiście że tak, ale jak chcemy zrobić moc to musimy dmuchać przy jak najwyższych obrotach, czyli w okolicach 4 tyś obr.
  10. Dlaczego po wywaleniu EGR jest większa temp. spalin??? Zawsze można wywalić EGR a pozostawić klapę gaszącą
  11. Dla VNT15 takie ciśnienie jest już sporo za duże, max dla tej turbiny to 1,25 bara. Jak chcesz więcej dmuchać to montuj od razu turbo GT1749VA
  12. Timo777

    [B7 BLB] Turbina BRD

    Są firmy które sprzedaja nowe turbo sprężarki z gwarancją. Koszt to pewnie między 2 a 3 tyś zł
  13. A można na grupowe innym autem jechać niż Audi czy VW??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...