Timo777
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Timo777
Osiągnięcia Timo777
0
Reputacja
-
Pomysl bardzo dobry, pytanie tylko, czy chcesz swieze i drogie auto rozbebeszac. Kazde mocne auto zagranica to wlasnie VR ostatnio... Ty tez widze robisz SWAPa do swojej A4. A nie wolaleś zapodac jakiegoś VRa?? Silnik ma podobny potencjał do 2,7 a duzo mniej problemów przy robieniu modów. Jedna głowica, jedno turbo, mniej rur do IC itp..
-
Dokładnie, jak soft bedzie porzadnie zrobiony to auto i DPF po programie bedzie sie zachowywał tak samo jak w serii.
-
Silnik w moim aucie troche jest zakatowany. Mam drugie auto jest to Ibiza z 2003 roku 1,9PD 130Km po modach na 200km i duzo lepiej jeździ od Esy. Ostatnio byłem na hamowni i wyszło niecałe 290KM dlatego mysle żeby srobić SWAPa. Na modyfikacje nie chce wydać więcej jak 20-25 patyków. Ale interesuje mnie czy to w ogóle jest do ogrnięcia???
-
Mam obecnie silniczek 4,2 V8, jest to wielki kloc z którym nie da się już więcej nic zrobić. No może po za kompresorem którego nie biore pod uwage. Myśle nad wrzuceniem do swojego auta silnika R32 i zaturbienie go. Silnik ten jest bardzo fajny do modyfikacji. W łatwy sposób można z niego wyciągnąc 450-500Km. Co myślicie o takiej modyfikacji czy warto się w to bawić.
-
Nie lepiej zrobić od razu SWAPa na jakiegoś PDka??
-
A ja myśle żebyś najpierw pojechał do tego gościa co zaczął modyfikaować twoje auto żeby poprawił program. Jak już będziesz po korekcie to zloguj auto dynamicznie i wrzuć logi na forum żeby było widać czy wszystko jest już tak jak być powinno. Auto po dobrze zrobionej moyfikacji powinno kopcić porównywalnie do serii.
-
jak najbardziej popieram Zawsze mozna zrobić program gdzie będzie 170km i też płaskie 360Nm wtedy moment będzie robił jeszcze większą robote bo w górnym zakresie obrotów będzie go wicej.
-
Jak silnik zdrowy to zmiana turbosprężarki na AWX powinna dać koło 10-15 Km więcej.Korzyścią też będzie to że turbo będzie pracowało praktycznie na seryjnym doładowaniu czyli koło 1,35-1,4 bara.
-
Dla VNT15 takie ciśnienie jest już sporo za duże, max dla tej turbiny to 1,25 bara. Jak chcesz więcej dmuchać to montuj od razu turbo GT1749VA wszystko zalezy w jakim przedziale obrotow ... w niektorych autach to turbo seryjnie dmucha ~1,3 bar ... Oczywiście że tak, ale jak chcemy zrobić moc to musimy dmuchać przy jak najwyższych obrotach, czyli w okolicach 4 tyś obr.
-
Dlaczego po wywaleniu EGR jest większa temp. spalin??? Zawsze można wywalić EGR a pozostawić klapę gaszącą
-
Dla VNT15 takie ciśnienie jest już sporo za duże, max dla tej turbiny to 1,25 bara. Jak chcesz więcej dmuchać to montuj od razu turbo GT1749VA
-
Są firmy które sprzedaja nowe turbo sprężarki z gwarancją. Koszt to pewnie między 2 a 3 tyś zł
-
A można na grupowe innym autem jechać niż Audi czy VW??
-
Witam wszystkich