Skocz do zawartości

czarek921

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O czarek921

Osiągnięcia czarek921

0

Reputacja

  1. Ja mam rowniez Eagle F1 R17/235/45 i sprawuja sie rewelacyjnie - takze polecam - dobry wybor !
  2. Co do golfa - wg. mnie bedzie slabsza przyczepnosc, ja bym zalozyl 195/60/R14 mialem kiedys takie oponki w Renault Megane I i powiem szczerze ze po przesiadce z opon zimowych 175/60/R14 roznica piorunujaca... Pozdrawiam !
  3. Czyli generalnie mozna wymienic turbo BRD do tego FMIC no i wydaje mi sie ze jakis rozsadny program u osoby ktora sie na tym zna i powinno chulac, pytanie jeszcze czy na Ori PD wyciagnie sie 200KM ? Co do A4 od znajomego zbieraja sie ona od Nm od 1300rpm wiec chyba troche za nisko ... Teraz pytanie czy poloski i dyfer wytrzyma taka moc czy tez trzeba robic jakies modyfikacje ? No i czy wieksze turbo szybciej zuzywa silnik ? Jak to wyglada z eksploatacja ? Autko lata na Motul-u pelny syntetyk oczywiscie i nie bierze ani grama... Pozdrawiam !
  4. Veredestein -slyszalem od wielu uzytkownikow ze opona warta polecenia Takze jak juz zalozysz napisz jak smiga
  5. Rozrzad robilem 20tkm takze raczej spokojnie, pytanie jeszcze z mojej strony, czym rozni sie turbo ktore wymieniliscie od Ori ? czy przy wymianie przewody od turbo beda pasowac ? Co do FMIC-a to rozumiem ze jest to IC ? Co do PD to jakie sa koszty ? Jakie polecacie i czy ewentualnie latac na nich az sie calkowicie zuzyja czy odrazu wymienic ? Jakie sa koszta ? Co do dwumas-u i sprzegla to rozumiem ze nie ma 100% pewnosci ze wytrzyma 200km ? Pytam poniewaz mam znajomego ktory rowniez ma A4 2002r. z modem na 180KM i po przejechaniu 30tkm padlo mu sprzeglo, dwumas, do tego prawie pol elektroniki - i troche mnie to przerazilo... Pozdrawiam i czekam na odp.
  6. Mam oponki Goodyear F1 Asymmetric R17/235/45 i powiem szczerze ze rewelacja, trakcja przy tej szerokosci na mokrej nawierzchni jest rewelacyjna... wczesniej jezdzilem na Conti, Barumach, Savi-e szczerze powiem ze bez porownania... Toyo nie mialem wiec sie nie wypowiadam...
  7. Witam wszystkich ! Na początku - na forum jestem od kilku dni i przyznam szczerze ze jest bardzo ciekawego, obszerne wypowiedzi, ale iż jestem początkującym na forum nie wszystko rozumiem i mam kilka pytan - temat byl powielany w innych watkach o ktorych czytalem, ale wydaje mi sie za mam inne watpliwosci... Przejde do rzeczy, posiadam A4 1,9TDi Quattro - 2004r. Przebieg orgynialny 289tys, silnik AVF 131PS. Chcialem uzbroic auto w troche wiecej kucykow, ale trybem bezpiecznym tzn. jezdze dosc duzo (okolo 80tys km rocznie) i nie chcialbym przemeczac zadnych z podzespolow i moje pytanie czy chiptuning prowadzi do oslabienia jakis komponentow silnika ? tzn. sprzeglo, dwumas, turbo itp. ? W chwili obecnej modyfikuje hamulce (przod : tarcze 320mm + klocki i odpowiednie zaciski - wszystko dzieki pomocy jednego z forum-owiczow) - takze niebawem powinny byc u mnie zainstalowane Ponadto auto jest obnizone o 40 mm od standardu Zmodyfikowane przednie oswietlenie tzn. Xenon + postojowki LED na szynie Can-a, kierunki OSRAM z niebieska poswiata i dlugie swiatla Philips Extreme Power Sportowy filtr powietrza K&N + magnetyzery Oryginalny uklad wydechowy (2 tlumiki) No i moje pytanie co warto lub nie warto wymienic lub zrobic aby przybylo bezpiecznie kucykow - szczerze dodam ze interesowala by mnie tutaj liczba 200KM, dodam jeszcze ze turbina wymieniana byla na nowa w serwisie ASO przy przebiegu 190tys. Z diagnostyki silnika wynika ze 3 PD leje nieco wiecej paliwa niz pozostale 1,33mg (o ile dobrze pamietam) miesci sie to w normie ale nie wiem jak dlugo... i czy ewentualnie idzie to jakos wyczyscic ? Czytalem ze mozna zmienic IC, turbo, PD ? Prosilbym o przyblizenie ile dane podzespolu moga przyniesc kucykow, jakie sa koszta i poziom trudnosci wykonania... Nie doczytalem rowniez o mozliwosciach sprzegla standardowego i dwumasu ktore podobno szybko pada... czy sa jakies mocniejsze sportowe wersje ? Na koncu po wszelkich przerobkach dopiero chcialbym zrobic chiptuning - nowy program... Pozdrawiam i prosze o odp.
  8. Co do kol to mam 16 alu zimowe wiec nie ma problemu... Mysle ze dogadam sie z devastation i wszystko bedzie ladnie chulac, jaki plyn hamulcowy polecacie ?
  9. Dzieki za odpowiedz hmm... rozwiazanie bardzo ciekawe, zimowki mam na 16 wiec raczej nie bedzie problemu, na lato 17" orginal quattro wiec tez spokojnie, czyli generalnie musze kupic tarcze 320mm do tego klocki i zaciski ? Gdzie idzie kupic takie zaciski ? Szczerze powiem ze nie bardzo sie na tym znam... na co zwrocic uwage ? czy trzeba cos przerabiac podczas montazu ?
  10. Czytam tak juz kilka tematow i Waszych wypowiedzi na temat tarcz i klockow i szczerze powiem ze im wiecej czytam tym wiecej mam watpliwosci jakie wybrac... Konkretnie kupilem swoja A4 w pazdzierniku, zrobilem niewiele bo dopiero 20tys od tamtego czasu i skonczyly mi sie klocki - tak przynajmniej ostatnio oznajmil komputer... No i teraz sie zastanawiam w co polecacie i co mozna zainwestowac ? Z tego co wyczytalem sa dosc dobre opinie na temat klockow Textar-a, na temat tarcz Ferodo i O.Z nie wiem czy kupic nacinane ? czy jest duza roznica i jak z zuzywajacymi sie klockami - bo wyczytalem ze szybciej sie zuzywaja... lub czy istnieje ewentualnosc zalozenia wiekszych tarcz ? z jakimi modyfikacjami sie to wiaze ? Podam jeszcze swoj nr VIN : WAUZZZ8E85A016267 Wyczytalem rowniez ze tylnie klocki zuzywaja sie pozniej wiec nie rozumiem ze jeszcze spokojnie mozna na nich jezdzic ? Jezeli juz sie na cos zdecyduje i posiada na sprzedaz klocki i tarcze to bylbym zainteresowany rowniez zakupem. I zastanawiam sie nad pomalowaniem zaciskow, jezeli mozecie sie wypowiedziec czy warto i ew. jakie farby polecacie... Pozdrawiam i prosze o odp.
  11. 1,9TDi Quattro, w zime na baku (60l) max 870km na oponach Nokian 16/55/205 w lato na tym samym baku 810km na oponach 17/45/235 Maksymalne spalanie w zimie (miasto) - 10,5l Srednie spalanie w zimie (miasto) - 8,5l Minimalne spalanie w zimie (miasto) - 7,5l Na trasie : Maksymalne : 9l Srednie : 7,5 Minimalne 5,9l W lato spalanie rosnie o okolo 0,6l ze wzgledu na szerokosc opon. [br]Dopisany: 25 Luty 2010, 23:09_________________________________________________Zapomnialem dodac ze zalewane BP Ultimate, jednakze na standardowym paliwie niemiecki spalanie spada na poziomie 0,7l na 100km ciekawe czemu:) ?
  12. Na poczatek napisze cos o swoim aucie... a mianowicie Audi A4 B6 koncowka roku 2004, 1,9TDi 131PS AVF Quattro... Mysle ze opcja jedna z bardziej bogatszych i trudno dostepnych, w miare sil i mozliwosci postaram sie zamiescic zdjecia...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...